Gjest Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Fikk nettopp vite at 9 juni er det endelig eksamen i ped for meg, muntlig sådan. Blir litt småkvalm bare ved tanken, men godt å få en dato å forholde seg til da! Endelig skal 2 års deltidsstudim avsluttes ogjeg vil være ferdig utdannet, det skal bli godt! Men akkurat den dagen kunne jeg godt ha tenkt meg å hoppe over da... :-/
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Du burde heller glede deg til 10.juni, og vite at da er du ferdig med den =)
dritgrei hei hei! Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 For det første kan du jo virkelig glede deg til 9 juni for da er du ferdig, men du kan glede deg til eksamen også, for ped eksamen muntlig er å forsvare den oppgaven du har skrevet. det klarer du fint, og det er artig å snakke om ting man er interresert i er det ikke.... lykke til i bøtter og spann i alle fall!!!
Gjest Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Den eksamen jeg skal ha er ikke å forsvare noen oppgave, jeg skal holde ett 15 minutters innlegg om et emne i ped og et 15 min innlegg om et emne i ett av fagdidaktikk-feltene mine. Gruer meg endel til det jeg, har alltid hatt eksamensnerver. Men skal bli deilig å bli ferdig ja, DET gleder jeg meg til! :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 ååååååååå det hørtes skummelt og artig ut!!! Det kommer til å gå fint!! Eksamensnerver er et helvete, man blir så kvalm og dårlig i magen av det. Men hold ut! Og minn oss på det innimellom så skal vi heie på deg!
Gjest Skrevet 11. april 2008 #6 Skrevet 11. april 2008 Ja jeg blir også dårlig av det, får diare og er dritkvalm. Gjør det ikke bedre at det er 4 timer å kjøre hver vei heller... :-( Men, kan være vi kan kjøre sammen noen venninner så da går det bedre i så fall. Tror egetlig det går greit, kjenner godt to av de tre sensorene (altså foreleserne mine) og kan alt nå ganske mye, må bare strukturere stoffet og pugge og lese godt rett før så går det nok bra. Håper det i hvertfall :-) Kommer helt sikkert il å minne dere på det mange ganger ja, deler jo alt sånt her inne jeg, hehe... Og du *hviske til magen* "snu deg babyen, snu deg!" ;-)
dritgrei hei hei! Skrevet 11. april 2008 #7 Skrevet 11. april 2008 Det er fælt, å bli så dårlig, og litt trygt å høre at vi er fler som reagerer sånn... :-) klart det går fint!!! Jeg heier!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå