Gå til innhold

hjertebank???????

Anbefalte innlegg

Skrevet

har våknet 2 netter på rad med skikkelig hjertebank.kjennes ut som hjerte banker dobbelt og det blir vanskelig å puste:(det går over etter hvert,men ligger våken en stund.hva kan det bety???noen andre som har det slik???

er 37+5dager:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, jeg har det også sånn av og til! Vet ikke hvorfor..

35+2

Skrevet

HEi, joda, jeg har også hatt det, hadde mest rundt juletider da jeg også stressa mer, og da når jeg endelig slappet av kom det. Føltes som om hjertet skulle hoppe ut av brystkassa... Skikkelig ubehagelig. Pga hjerteprobl i familien ringte jeg legen og fikk tatt EKG og en liten sjekk, men alt var bra. Legen trodde det var at kroppen og hjertet slappet litt for mye av når jeg først slappet av, slik at det tok for lang tid mellom hvert hjerteslag, og da tar "reserven" over og pøser på med ekstra slag innimellom de vanlige men som er mye sterkere enn de..

Har hatt det mindre nå som jeg tar mer hensyn til kroppen min.. så kanskje en tanke hvis du stresser en del om dagen???

Lykke til!

Skrevet

Jeg har det også sånn til tider...selv uten masse stress i forkant. Tok det opp med jordmor som sa at dette ikke er uvanlig blant gravide... :-)

Skrevet

Jeg hadde det også slik sist gang. Denne gangen har jeg ikke vært plaget med det, kanskje pga at jeg er såpass plaget med bekkenløsning at jeg er nødt til å ta det med ro.

Skrevet

Jeg har også hatt hjertebank. Nevnte det for jordmor som mente jeg skulle sjekke stoffskiftet mitt hos legen - og det viste seg å være lavt.

Skrevet

Hei, jeg har hatt hjertebank i maaange mnd nå. Det kan tilogmed komme når jeg ligger i sengen og slapper av. Tror ikke det har så mye stress å gjøre. Det kommer sannsynligvis av at når man er gravid får man ekstra blod i kroppen. det eneste som hjelper for meg er å puste dypt, holde hånden på hjertet og vente til det går over.

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Har det av og til. Legen sjekket stoffskiftet og det viste seg å være litt lavt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...