Gjest Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Var vel bare akkurat begynt å komme tynnere bind når jeg fikk emnsen første gang for altfor lenge siden, så vi måtte bruke de tjukke i starten. De var jo klumpte og ekle og ikke helt greit å ha på under trange bukser så i vår venninnegjeng var det helt normalt påf.eks skoleveien at en venninne kom bort og hvisket i øret "kan du se at jeg har bind på?" og så gikk hun noen skritt foran en mens en ettr beste evne studerte baken til venninnen sin, før hun stoppet og ventet med lettere spørrende mine (gjorde det selv også altså) og man kunne berolige med at bindet ikke syntes. hehe... alle rare ting vi gjorde! Godt å ha venninner i hvertfall ;-)
dritgrei hei hei! Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Ja det var faktisk et problem.... og egentlig ikke bare i de trange buksene.... hmmm det hadde jeg glemt... hahahahaha godt å ha venninner!
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Ja det var tider det. *sukk*
Sjefsmegga Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 hehehe.....det der husker jeg, enda bindene var rimelig tynne da jeg fikk den... typisk for mensen var lang genser eller skjørt....for min del i hvertfall og ALDRI lyse eller hvite bukser! Husker ei venninne i hvite bukser som hadde blødd igjennom noe grusomt, men vi fik berga det lell, jeg ofra genseren så hun kunne knytte den rundt og så fikk hun gitt diskre beskjed til lærerinnen og fikk lov til å gå hjem.
dritgrei hei hei! Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 så fælt så fælt så fælt.... hvorfor var det så vasnkelig på skolen liksom, det er jo ikke noe problem nå når vi har blitt litt større.... sjelden å se en voksen dame gjennomblødd liksom :-)
cherry coke Skrevet 11. april 2008 #6 Skrevet 11. april 2008 Hehehe...husker den der, ja=) Seba selfsit var vel de bindene jeg brukte da jeg fikk mensen...Herregud for en størrelse på de! Takk og pris for always=)
Gjest Skrevet 11. april 2008 #8 Skrevet 11. april 2008 Uff ja, det der husker jeg med gru også. Her var også genser-lnyting rundt livet veeeeldig populært under mensen! Bra det var mote den gang, hehe...
Gjest Skrevet 11. april 2008 #9 Skrevet 11. april 2008 Aaaah, heldigvis hadde det kommet string-bind da jeg fikk mensen hehehe
Sjefsmegga Skrevet 11. april 2008 #11 Skrevet 11. april 2008 Å gud, det har jeg aldri nerver til å bruke!!! Men så blør jeg som niagarafossen også vel og merke, grønn tampong og bind værste 3 dagene!! Og tena på natta siden nattbind ikke holder... URK;jeg hater mensen....
Gjest Skrevet 11. april 2008 #12 Skrevet 11. april 2008 Og bedre tamponger! :-) Husker i 6.klasse så fikk vi undervisning i hvordan man satte inn en tampong, med plansjetegninger og greier *ler* Men, det lettet livet litt da ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå