askeladda Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Holder det at man bare skriver at man sier opp jobben sin fra en dato, eller må man ha med noen personalia f.eks? Arbeidsgiver har jo egentlig det fra før.
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 jeg, ****** *****, sier herved opp min stilling hos *********, kommer litt an på åssen avtale du har/ hvor lang oppsigelsestid du har. noen steder sier de at det gjelder fra den 1.i hver mnd, så om du sier opp i midten av mnd, må du jobbe 1 1/2 mnd til om du har en mnd oppsigelse. isåfall kan du skrive at du er klar over det, og at du jobber til da og da...
___ Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Etter loven gjelder en oppsigelse fra den 1. i en mnd, med noen veldig få unntak, men enkelte arbeidsgivere er greie og lar folk gå før likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå