Gå til innhold

Trur jaggu det funka på surfisane :-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lenge irritert meg over alle dei spydige, sure anonyme som svarar i hytt og pine på ulike innlegg. Virkar som enkelte har gått hardt inn for å formørke atmosfæren på eit forum som først og fremst burde vere prega av forventning, glede og spenning - og sjølvsagt litt nervøsitet innimellom. Men stadig vekk var det nokon som berre MÅTTE gulpe opp noko drit og signere med anonym.

No som vi må bruke nick, trur eg jaggu meg mange av desse hardhausane har feiga ut. JIPPI!!

Ha ein god og forventningsfull dag, alle medsøstre her på 3.tri :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jo er enig i det at stemningen er bedre her nå. Det som er synd er for de jentene som gjerne skulle ha spurt om ting her inne men som ikke tør fordi de ikke kan være anonyme lenger...

Og når man er gjenkjennelig så er det vel ikke alle som tør å si alt de mener ;o) Og er jo deilig å slippe å få sure megge svar hver gang man lager et innlegg.

en fin dag til deg og :o)

Skrevet

Det er jo flere andre forum hvor man kan være anonym,

(terminklubbene, og anonymforumet for eksempel)

så det går jo fint an å være anonym fremdeles.

Kan ikke si jeg savner de her inne da,

det var jo ekstremt mye drit anonyme klarte å lire av seg...

Mye bedre stemning her inne i alle fall :D

Skrevet

jeg syns det er helt ok å ikke ha anonym her. selv om det er kjekt å ha når man lurer på sånne intime ting hehe. men jeg er nå så åpen at jeg klarer nå å legge ut om det meste anonym eller ikke :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...