Lisa & lille Noah<3 Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Skjønner ikke det, skulle putte penger på den og så var den borte. Den står fast på en hylle ganske langt opp,(jeg må stå på en stol for å rekke opp) og det er ikke en ting vi flytter rundt, den er ganske tung så jeg tar den aldri ned heller... Har endevendt hele huset, fatter ikke hvor den grisen har blitt av.. Håper ikke noen har tatt den da...
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 11. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2008 Ehh ja.. Skjønner ikke en dritt jeg... En sparegris liksom, ikke noe som forsvinner av seg selv hvertfall
Twig Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Nei, det er litt drøyt jaa.. samboeren har ikke flyttet på den heller?
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 11. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. april 2008 Hehe jeg ringe ham, men han vet knapt nok at den eksisterer... Får lete videre, men jeg skjønner ikke hvor den kan ha blitt av... Tror neppe at den har begynt å vandre rundt på egenhånd...
Monajenten Skrevet 11. april 2008 #6 Skrevet 11. april 2008 Får da virkelig ikke håpe at den har gjort det:-O
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå