Termin221008 Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Hei! Datteren min på 2 1/2 hadde skikkelig influensa i påsken, med høy feber etc. Først da hun begynte å bli feberfri begynte hun å hoste, og hostet skikkelig en ukes tid etter påske. Nå har den ordentlige hosten gitt seg for lengst, men hun har begynt med en utrolig slitsom (både for henne og oss) småhoste/tørrhoste som hun holder på med heeele tiden. Høres ut som en blanding av kremting og "engelsk fjøshoste", hvis dere skjønner hva jeg mener Jeg lurer på om det er noe galt, eller om det rett og slett er en uvane hun har lagt seg til. Samboeren min mener det er en slags nervøs reaksjon...uten av noen av oss skjønner hvorfor hun skulle være nervøs eller stresset for noe. Noen som har vært borti det samme?
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Høres ut som mild astma symptom.. En forkjølelse eller en influesna kan utløse det. Er noen som hoster i flere mnd uten att det er noe galt også. Men dere kunne jo få sjekket henne hos legen i tilfelle..
annie-77 Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Tja ikke godt og si. Men jeg kan anbefale hostesaften Respi Clear, Ayurvedic. den får du på helsekost var vel Vita jeg kjøpte den på. Den smører en irritert hals godt!! Den virker best om dere får henne til og ha den littegrann i munnen før hun svelger, alternativt gi flere små slurker etter hverandre.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Det høres litt ut som det vi hadde hos vår datter. Jeg skrev et innlegg om det i en annen tråd, første svaret etter hovedinnlegget: http://www.dinbaby.com/forum/thread/136375174
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 Datteren min var liedan - hun hostet og hostet og ingen skjønte hvorfor. Vi var til legen pga noe annet (feber og hes/ingen stemme) og da hadde hun virus på stemmebåndet OG astma.Fikk astmamedisin, ar brukt den i snart en måned og hun er myyyyye bedre. Skal til spesialist på mandag. Dette er typisk "barneastma" at det utløses av infeksjoner og hosten ikke går vekk. Hva med å ta en tur til legen? Det er en enkel "klemmetest" de kan bruke for å høre etter pipelyder (iflg legen på legevakta her). Ellers er det noe annet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå