supermummy Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Noen som er kontaktlærerher? Fikk dere kontaktlærer- tillegget da dere var i permisjon, eller fikk dere lønn ut fra grunnlønna?
supermummy Skrevet 11. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2008 ok,,jeg skal ha 80% utbetaling, kommer jeg til å få for 80% av kont.lærertilegget også, eller fullt tillegg?
Gjest Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Det blir vel 80% av alt hvis jeg ikke husker feil.
supermummy Skrevet 11. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. april 2008 Har et annet tillegg også, som teamleder. Får sikkert av det også da...?
*smula* Skrevet 11. april 2008 #6 Skrevet 11. april 2008 Jeg fikk både kontaktlærer, teamleder, kompetanse-tillegg. Du får det du har når du går ut i permisjon. Velger du 80%, får du 80% av tilleggene. Jeg har ikke permisjon fra fagforeningen, så det blir trukket på vanlig måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå