Gå til innhold

Dere lærere!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som er kontaktlærerher? Fikk dere kontaktlærer- tillegget da dere var i permisjon, eller fikk dere lønn ut fra grunnlønna?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ok,,jeg skal ha 80% utbetaling, kommer jeg til å få for 80% av kont.lærertilegget også, eller fullt tillegg?

Skrevet

Har et annet tillegg også, som teamleder. Får sikkert av det også da...?

Skrevet

Jeg fikk både kontaktlærer, teamleder, kompetanse-tillegg. Du får det du har når du går ut i permisjon. Velger du 80%, får du 80% av tilleggene.

Jeg har ikke permisjon fra fagforeningen, så det blir trukket på vanlig måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...