9nah Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 datteren vår på 9,5 mnd har sluttet å snu seg fra rygg til mage.. hun begynte å snu seg 'etter boka' for mange mnd siden og har utviklet seg normalt ellers; ikke begynt å krabbe enda, men åler seg fremover i superfart og klarer å klatre over høye kanter etc. men når vi legger henne på ryggen nå prøver hun ikke engang å snu seg rundt! Hun blir bare fortvilet og ligger der apatisk! Blir litt engstelig jeg... ekspertene sier jo at dersom ting 'går tilbake' er det grunn til bekymring!?? Andre med synsunkter/andre som opplever det samme? eneste gangene hun snur seg rundt nå er av og til når vi kommer inn til henne om morgenen. da ligger hun på magen i sengen.. er jeg overhysterisk her, eller bør jeg ta en tlf til helsestasjonen?
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Ei i barselgruppa mi opplever det samme med si jente. Hun er 11 mnd. nå og er oppe og går litt med støtte. Blir hun lagt på rygge snur hun seg ikke... Vet ikke hvorfor, men moren hennes trodde det var helt normalt og at hun bare ikke gidder...?
9nah Skrevet 11. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2008 takk for svar. ble litt beroliget her nå:-) venter og ser an litt jeg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå