Gå til innhold

Hvilken frukt kan jeg gi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på nettopp 1år liker ikke frukt. Han nekter å spise banan, eple og appelsin. Noen ganger får jeg i ham et fruktbeger, men det er ikke noe favoritt det heller.

Hvilken frukt liker deres babyer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Druer, pære, kiwi, plommer, fersken... Blåbær er favoritt hos oss.

Skrevet

Har du prøvd moset avocado og banan sammen?

Jeg har ofte måttet skjule frukten i andre ting. F.eks most frukt i grøt osv. Jeg har da gradvis økt konsistensen til å bli grovere slik at hun til slutt spiste frukten i sin helhet alene. Ikke alltid så lett det der.

Du kan jo også prøve å lage fruktjuice selv. Jeg har litt færsk ingefær oppi blenderen sammen med mango, eple etc + vann for å tynne konsistensen, det er veldig populært. Jeg har inntrykket av at mange barn liker mer smak på maten enn vi tror. Smak deg frem med forskjellige bær og frukter.

Skrevet

Begge mine barn elsker frukt, men ikke eple. Banan, pære, druer, plomme, melon, ananas, appelsin og kiwi er de veldig glad i. Jeg skjærer det i små terminger og serverer til dessert.

Skrevet

Pære, melon og druer er favorittene her.. Men hun har bare to tenner så hun får de i baby-feederen enda, sitter og suger/tygger på den til det ikke er noenting igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...