Gå til innhold

Si at det blir lettere.......


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nettop levert lillemor i bhg. Hun har netopp begynt. er hennes 3 dag der.

2 dagen enset hun nesten ikke at jeg skulle gå..men da skulle hun bare være der aleine i 2t.

I dag når jeg spurte om kos og sa hade så vinket hun til de andre ungene, rasket med seg leker og sa hade til de og slulle liksom være med..

Hun grein ikke når jeg gikk, me jeg kjenner jeg er tung til sinns nå...hoff..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lettere for deg? Eller lettere for henne?

Uansett....det blir lettere ja.

 

Skrevet

Uff da. Det er tungt i begynnelsen men det blir lettere:)

Skrevet

Lettere for deg?? Jepp det blir lettere.. Hvertfall så lenge ungen din koser seg der :) Kan du ikke dra på jobb? Så slipper du å sitte å tenke på det :)

Skrevet

Å det svir i hjertet når man ikke er vant til å levere dem fra seg... Det blir lettere - også blir det litt vanskelig igjen, også blir det lettere også ja.... Det blir lettere, men av og til er det fryktelig tungt å lever dem, men det går alltid fint. Og de fleste bhg er flink til å ringe, eller til å ta telefonen om det er noe vi lurer på :-)

Skrevet

Så lenge vesla koser seg og ikke gråter, så er alt bra :)

Vet hvordan det der var.. var tyngst for mor gitt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...