Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke ammerom/ stellerom. Syns det var utrolig dorlig...måtte plutselig skynde meg hjem for å gi henne mat . Jeg bor på andre siden av broen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde du tatt deg bryet med å spørre om de har det, så hadde du fått beskjed om at det er i 2 etage ved siden av skoringen. Du får pollett til å bruke på døren! Der er det en sofa du kan sitte å amme i og en benk til å skifte bleie. Lite rom, men du får ha privatlivet i fred om du ikke vil sitte på feks Baker Brun å amme. Der kan du og trekke deg vekk litt...................................................................

Skrevet

He he tatt meg bryet om å spørre?????? Tror du ikke jeg gjorde det da?? Fikk beskjed om at det ikke var noe ammerom lenger. Var der ute på mandag" by the way. " Men okei, da er det likevel da, rart de sa det...Skulle jo nesten tro de ville ha kundene sine der

Skrevet

Du fikk sikkert svar fra en anonym som ville verne om senteret på Kleppestø. Er et elendig senter som virkelig trenger en gedigen ansiktsløfting...........

Skrevet

hi hi...spurte i en butikk. Var jo en ung jente men men....nå vet jeg det..hi hi takk

Skrevet

Jeg har ikke noe behov for å være anonym, og verner heller ikke om senteret! :) Jeg kom sikkert bare borti knappen :P Er helt enig om at det er et bedrittent senter, og skjønner veldig godt at folk drar andre steder for å shoppe :)

 

Men alle som har jobbet der en stund, eller er litt opp i årene (haha) vet at det er ammerom oppe, det som var nede er ikke i bruk lenger da det ble brukt som pauserom for de som er litt for glad i flaske med innhold som ikke bebiser skal ha :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...