Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har kjøpt bæreskjal på mammamya.no? Tenkte å kjøpe det som heter Amazonas brazil. Noen som har erfaring med dette? Evt. anbefaler noen andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har maya wrap ringslynge og er veldig fornøyd. Gutten kan sitte og ligge i forskjellige stillinger. Har ikke brukt den så mye ute pga dårlig vær i vinter.

Skrevet

Det har jeg lyst til å kjøpe også. Ingen som har det?

Skrevet

Eg har ikke prøvd dette sjalet, men har hørt mange andre som er fornøyd med det....Her kan du lese omtalene som folk har lagt ut på tettinntil.no, men desverre hadde ingen lagt inn omtaler på akkurat dette sjalet:/ Du kan jo gå inn å spørre da....

http://www.tettinntil.no/reviewpost/showcat.php?cat=2

Hvor gammelt/tungt er barnet? Og hvor lenge har du tenkt å bære? (mye lange turer, eller mest hjemme f.eks?)

Skrevet

Tid for å nerde litt...hehe....Eg fant dette på tettinntil:

Ellaroo og Amazonas sjalene blir vevd på samme veverier. Forskjellen nå er at Amazonas carry sling ( tidl. Antigua) blir vevd i kypert( samme som didy og stork), mens Ellaroo fortsatt bare er i vanlig frem og tilbake( sorry, men akkurat nå husker jeg ikke hva det heter) vev. Fargene og mange av mønstrene er de samme

Nå står det jo ikke Amazonas BRASIL, men regner med de er vevd på samme måte som carry sling. Det betyr at dette er et veldig stødig sjal, og du kan lett bære store, tunge barn i det også. Eg har både didy og stork sjal (som er vevd på samme måte) og de er mine favoritter fordi de er så stødige og derfor gir god bærekomfort.

Dessuten er amazonas sjalene nyyydelige;) og i andre tråder på tettinntil blir de også beskrevet som veldig myke (spesielt etter at du har brukt det en stund da).

Skrevet

elastiske sjal blir annbefalt fra permatur alder til ca 1 år...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...