Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler at ting og tang ikke er helt som det skal nedentil. Klør av og til, likevel kanskje bare 2 ganger i døgnet. Jeg har mest sannsynlig litt åpning også, hvordan funker det med evt behandling (det seg være yoghurt naturell, vivag eller evt canesten)? Noen som har vert borti noe slikt? Tror vel egentlig ikke at det er sopp, det pleier å være mye værre og "altoppslukende" ("må klø nå, må klø nå!"), men en liten ubalanse der nede må det være. Forslag?

(Ja, ja! Jeg er klar over at dette ikke er et legeforum og at dere ikke har spesialistutdannelse i underlivsplager...) ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat det lurte jeg også på i forrige uke. Svaret jeg fikk fra min jordmor var at så lenge ikke vannet var gått, så kunne man trygt bruke canesten. Men bare salve, og da vil jeg også tro at youghurt naturell også er ufarlig å bruke.

Har selv vært plaget med det samme nå på slutten, og tror heller ikke at det alltid er sopp. Har brukt en krem fra apoteket som heter; Dermica intimkrem pH 3,5. Den hjelper om en er sår eller tørr.

Lykke til!

Skrevet

Tanten min fikk beskjed om å vaske seg med kulturmelk i underlivet. pga plager med kløe uten at det var infeksjon..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...