dritgrei hei hei! Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Noen varige men har han fått... han har fått noen uforklarlige hjerneforandringer, et syndrom eller to, han har ingen venner men en hel haug av bekjente og han er opphavsmannen til sangene "Jeg har aids og gonore, herpes en og to og tre - men jeg lever" og "Livet er for kjipt aha, det regner hele året" Blir dere aldri lei av dette??? Barnehagene er ikke digre dyrehagebur hvor ungene blir matet gjennom sprinklene. Man tar de valg som passer for seg og sin familie. Det viktigste er vel at vi lærer ungene våre å være snille mot hverandre, sånn at det ikke blir krig og slikt.
dritgrei hei hei! Skrevet 11. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. april 2008 Ikke så søt... lettere oppblåst og rød i gravidekinnene, men littegranne lei av "du er dum, nei du er dummere" - trådene.
Sessa ruger igjen... Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 Nice!!! Problemet er vel at folk ikke alltid evner å se at barn og voksne er forskjellige og at man derfor tar forskjellige valg som passer best for seg og sin familie. Det er vel i grunnen litt derfor det blir krig også, fordi man ikke evner å se hvor forskjellige vi er...
Mammasin Skrevet 11. april 2008 #7 Skrevet 11. april 2008 nei og nei...hvorfor kommer det alltid et MEN?
dritgrei hei hei! Skrevet 11. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 11. april 2008 Også vil det naturlige DiB-svaret være: Neida, men man trenger ikke hele tide fremstille denne saken som at en baby har det så uendelig mye verre i bhg enn hjemme. Vi tar våre valg, og står for dem, det er bare det jeg sier, verken mer eller mindre.
moota m storebror&lillebror Skrevet 11. april 2008 #9 Skrevet 11. april 2008 Storesøster vil vertfal mye heller være i bhg enn å være hjemme med lillebror og meg om dagene. Hun kan være ganske hissig de dagene hun ikke går i bhg. Det har mye å si for meg, leverer henne i bhg med god samvittighet. Selv om det er en dag jeg bare skal hjem og passe lillebror. Lillebror skal begynne i bhg til høsten, da er han akkurat blitt 1 år. Jeg hadde håpet å få ham inn nå når han er 9 mnd, men ser dårlig ut.
Mammasin Skrevet 11. april 2008 #10 Skrevet 11. april 2008 Jammen i alledager...DA skjønner jeg jo at du er livredd barnehagen...hvilken har du vært i som er slik? Synes du bør legge ut navnet på barnehagen slik at andre kan unngå å søke dit!!!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 11. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 11. april 2008 pssst... mine barn er hjemme til de er to år :-))
Gjest Skrevet 11. april 2008 #12 Skrevet 11. april 2008 jeg mener ikke at bhg er en fæl plass. Men fikk dere barn fordi? Fordi andre voksne skal oppleve høydepunktene i livet dems? For att andre voksne skal være deres hovedperson?
☆Anonymia☆ Skrevet 11. april 2008 #14 Skrevet 11. april 2008 hahahah jeg tror jeg ler meg ihjel....dagens =)=)=)
soleie med fanten:) Skrevet 11. april 2008 #15 Skrevet 11. april 2008 jepp.. gjorde ikke du????? trodde det var sånn det skulle være jeg??? shiiit..
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 11. april 2008 #16 Skrevet 11. april 2008 haha...at gidder og skrive ett slikt innlegg...vel...skal ikke si mer jeg!
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 11. april 2008 #19 Skrevet 11. april 2008 "En baby vil i de fleste tilfeller ha det verre i bhg enn hjemme, jo. En tre mnd gammel baby som skal dele en voksens oppmerksomhet med to andre babyer hele dagen. Som ikke kan få den nødvendige nærheten h*n trenger i løpet av dagen, som blir overstimulert i form av større barn som løper rundt overalt. Som ikke ser sine foreldre mer enn et par timer om dagen. Og som blir tråkket på/bitt/klort/slått i ny og ne siden en voksen ikke kan bære tre barn rundt på gullstol dagen lang. Da vil jeg faktisk si at babyen har det verre i bhg." Ut ifra dette så er det vel fryktelig fælt for babyer å ha søsken også? Da må de også dele voksen med noen andre, og de risikerer å bli bitt, klort, slått osv. Så akkurat det var vel ikke det beste argumentet i verden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå