Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Hvordan har dere småbarnsmødre tid til å sitte her til alle døgnets tider?? Da mener jeg ikke om kvelden etter barna har lagt og sånn altså, men nå på denne tiden f,eks?? Bare så det er sagt, så har ikke jeg barn, datt bare innom her tilfeldig..
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Fordi vi lar ungene gå for lut og kaldt vann..? Min har vært oppe siden 05 i morges, så nå sover hun. Jeg spiser endelig frokost og tar en kjapp kikk på DIB.
pablo Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Jenten min sover, vasket hus i går kveld når hun var lagt. Vaskemaskin og tørketrommel går. Oppvaskemaskinen går også faktisk. Også er det gøyere å sitte her enn å glo på tv. Småtten våknet kl 7 idag.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 "Datt bare innom tilfedlig"...men registrere deg for å gidde å skrive her gjorde du... Nei fy så dumt... Men siden du ikke har barn så er det vel klart du ikke skjønner hva vi gjør her...............................
Hildemor fra vest Skrevet 11. april 2008 #7 Skrevet 11. april 2008 Herre gud for en oppførsel..Når lille gutt sover og husarbeidet er unnagjordt synes jeg det er kjekt å sitte på BIM eller eller dinbaby..Hadde det ikke vært kjedelig for deg å lese her hvis ingen hadde skrevet noe her da..Hva gjør du her da på 0-1 år hvis du bare skal slenge drit ;-)
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #8 Skrevet 11. april 2008 Sitter har mens minsten spiser, han bruker så veldig lang tid på puppen!
ikke akkurat struttepupp! Skrevet 11. april 2008 #9 Skrevet 11. april 2008 Er innom nesten daglig, er jeg her på dagtid så sover min lille føken. Selv om man har barn kan man faktisk ha litt egentid innimellom. Merkelig spørsmål spør du meg;-/
allis. Skrevet 11. april 2008 #10 Skrevet 11. april 2008 Til HI, tror du ikke vi småbarnsforeldre har tid til noen ting eller?? Greit nok at vi har nok å henge fingrene i men vi gjør da ting vi har lyst til innimellom å... Herregud, prøver du å gi oss dårlig samnvittighet eller...? Feige anonym!! Tuppa og jeg stod opp kl 7 i dag, vi har vært på badet og stellt oss begge to, hun har fått pupp og nå ligger hun og sover på sofaen. har alltids noen annet å gjøre, som husarbeid etc. men nå hadde jeg lyst å sitte litt på DIB, er stort sett babyer og småbarn som opptar meg for tiden så da synes jeg det er kjekt å kunne sitte her å dele erfaringer sammen med andre småbarnsmødre... Har vel alltids noe annet du kunne gjort du å.....!!!
Mamma Mirabell Skrevet 11. april 2008 #11 Skrevet 11. april 2008 lillemann ligger å sover i vogna si.. jeg har væt å dusjet, spist frokost og ryddet stua. klesstativet er fult og jeg vasket huset i går.. skulle vasket badet men det gidder jeg ikke SÅ derfor sitter jeg her i steden for å glo på tv.. tror ikke du datt tilfeldigvis innom, du er bare ute etter å lage kvalm.. stå for det du mener og ikke vær anonym..
*smula* Skrevet 11. april 2008 #13 Skrevet 11. april 2008 Lillegutt ligger på gulvet og leker. Han synes det er helt greit å ligge på gulvet alene, så lenge jeg er i nærheten. Så da kan jeg dibbe litt. Husarbeide tar jeg og mannen sammen på ettermiddag/kveld/helg.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #14 Skrevet 11. april 2008 Det er faktisk mer fornuftig å sitte her på DiB enn å se tv. Dette er tross alt et forum for babyer... Selvsagt mye unødvendige innlegg, men en lærer masse også kan man spørre om ting man lurer på...
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #15 Skrevet 11. april 2008 Tja... Jeg har vært våken siden 04:30 med en unge som var strålende fornøyd så lenge noen kikka på han =P Nå har han sovna etter mat , kos og lek, jeg har sovet 30 minutter og nå er jeg våken og istedet for å se på oprah/dr.phil/i gode og onde dager Så sitter jeg her
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 11. april 2008 #16 Skrevet 11. april 2008 Snuppa ligger på gulvet og leker og synger. Har satt meg ned i 5 min nå,men driver egentlig og rydder og tørker støv. Skal snart ut og gå tur i finværet. Men si meg, hvorfor er du hjemme og slaurer? Klipp deg og kom deg i arbeid!!!
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 11. april 2008 #17 Skrevet 11. april 2008 gutten min sover, venter på at han skal våkne.. da skal vi ut å gå tur:)
Psyche Skrevet 11. april 2008 #18 Skrevet 11. april 2008 Idag sitter ejg her fordi jeg er ALENE HJEMME!!(For en gangs skyld...) Mannen min har tatt med seg datteren vår på besøk til en venninne av oss, og sønnen vår er i barnehagen :-) Jeg skal studere litt, og gjøre ferdig en oppgave. Har matpause for øyeblikket. Når det er sagt, så tror jeg HI bare er ute etter å provosere.
Bergene Skrevet 11. april 2008 #19 Skrevet 11. april 2008 Akkuratt nå tasser hun rundt her og styrer med lekene sine ;-).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå