Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Saken er den at min familie og hans familie ikke omgås. De er totalt forskjellige! Greit det. Men nå har de bedt oss i selskap på søndag først, så ba min familie oss også på søndag i selskap (en fyller året den dagen). Men så er det slik at min mann må mest sannsynlig jobbe endel i helgen og har ikke så mye tid til selskap (jobbe hjemmefra). Men han kan gå i deres selskap, men ikke i min familie (han omgås min familie). Min familie mener at vi kan jo komme etterpå, men jeg vet at da blir det str ess. Middag 2 plasser. Vi har jo sagt ja til hans familie først (selskap det og). Kan vi med god samvittighetsi nei til min familie.? Har jo lyst til begge deler, men da må jeg gå alene hos min fam, han må sikker jobbe. Jeg ringer og spør en i hans familie og hun opptrer arrogant, hun viste dette skulle skje vistnok. Hun sier at jeg vil jo til min familie , men jeg sa jeg ville til begge hvis mulig. Hun kunne flytte selskapet til lørdag, men da jobber de ute. Men hun hadde ikke tid til dette, jobber mye. Syns måten det blir sagt på er så irriterene, sier ting som hun tror jeg mener og hiver det ut. Slik er det hele tiden, nesten alle andre er super dumme og hun er bare god og snill. Slengte på røret med en gang. Greit hun er utrolig snill, hjelpsom, finner løsninger. Men når hun opptrer frekt får jeg problemer. Hvis vi sier en ting f.eks om ungene, så sier hun mottsatt konstant. Skal liksom klare seg selv i alt, og vær verdensmester. Kan ikke være meg selv i hennes nærvær. Vanskelig dette her, veldig kjekke på den ene siden, men på den andre siden, ja jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men de er skikkelig verdensmestere. Mye bedre en de fleste.Føler meg helt splittet. Kan jo også si at datteren og jeg kan ikke kommunisere. Jeg tror at jeg klarer å snakke med mange forskjellige mennesker, men hun er det helt umulig. Føler hun vurderer meg og gjør det opp og ned, slitsomt. Klarer ikke å se henne i øynene, hun har slengt endel dritt til meg (fra hun var 10 til nå 20). Kan sitte og skjelle ut folk i selskap og svartlegge hele rommet med sin missnøye. For å si det slik er det ikke lett å omgås når de er i det hjørnet. Dette ble langt og rotete, få ut litt frustasjon. Vanskelig når de er utrolig hjelpsomme, samtdig veldig arrogante til tider.

Videoannonse
Annonse
Gjest irismor
Skrevet

Hos oss veier bursdager mest. Jeg hadde gått til mine og så hadde han kunne gått til sine hvis han ønsket. Men jeg hadde ikke gått alene til hans.

Lykke til.

Skrevet

Kan ikke din familie flytte det en dag da?

Skrevet

Ja dere kan med god samvittighet si nei til din familie.... dere hadde allerede en avtale når dere ble invitert. Sånn blir det jo noen ganger.

Skrevet

Her blir nok det uaktuelt med ungene. Vanskelig å splitte. Det er jo 2 selskapl. Føler og at min familie, ikke klarer og forstå at det blir vanskelig å dele seg. Ikke helt akseptabelt og ikke stille opp. Men det skjer jo at de ikke alltid kommer her, pga andre ting, de kommer for sent, noen må gå tidligere osv. Jeg har funnet ut at jeg kan jo ikke bli sur pga. De får gå og komme som de vil, vet jo hvordan det er selv, ikke alltid det passer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...