Gå til innhold

Nå har jeg testet også.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det var TO streker der!!!!!!!!!! iiiiiiiiiiiik!!!!!!!!!!!! Testet med billigstrimmel 4 dager før ikm!!

Er 4 mnd siden jeg mistet, så gikk ganske kjapt egentlig.... Jeg prøver å ikke glede meg for tidlig, men tankene surrer og går som de vil.. ;) Har veldig mye murringer i magen og korsryggen,kjennes ut som mensen kommer hvert øyeblikk....? Så er egentlig litt bekymret... Men det er vel normalt når det har gått galt en gang. Har en datter på 4 år så jeg vet at det kan gå bra også.. =D Så nå får jeg bestille time til legen og få han til å henvise meg til innvendig ul... :) Oh my good!!!!!!! Detter er litt skummelt....

Mine sterkeste symptomer er vondt i korsryggen, hjertebank, følsom og sulten... Planlegger neste måltid mens jeg holder på med ett.. ;)

Lykkelykke til alle sammen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

Stooooooooooooor klem fra meg! =D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATTIS!!!!!!!!!!!! Jeg er supermisunnelig hehe. Blir nok ingen positive tester her i gården denne pp iallefall. Ikke en symptom å spore. Ikm om to dager, så alt håp er ute.

Kos deg og nyt graviditeten!!!

Skrevet

Gratulerer såååå masse og lykke til! Dette går så bra skal du se :)

Skrevet

JIIIIIIIIIIIIIIIPPPPIIIIIIII! Nå bare strømmer det inn med posetvie tester her!!

Gratulerer mei&mi!!kose deg med voksenden mage! klem

Skrevet

Ojj, grattis!!! Og masse lykke til :)

Skrevet

gratulerer så mye.. blir spennende her oxo. er 14 dager over tid. så skal ta en test i morgen tidlig.. krysser fingrer for at den skal være positiv

Skrevet

Tuuuuuuuuusen takk alle sammen!!!! =D Det var en merkelig dag på jiobb i dag..hehe... Gikk rundt meg selv og bare smilte, skikkelig klønete var jeg også... Hodet var ikke helt med for å si det sånn!! ;)

Nå må jeg bare klare å holde det innenfor disse 4 vegger og ikke si det til alle! Vanskelig!!! hehe... :)

Blir litt rart å ikke telle dager til eggløsning og vente i spenning før jeg kan teste....

Og igjen vil jeg bare si: Lykke til jenter!!!! =D =D

Skrevet

åå så spennende!! Har du klart å vente så lenge med å teste?? Du er flink..hehe.. ;)

Krysser fingrene for deg!! xxxxxxxxxxxxx

Så sees vi forhåpentligvis inne på 1.tri... =D

Skrevet

Gratulerer sååååååååååååååå mye!!

Skrevet

grattis så masse... lykke til.. håper spiren klorer seg fast i magen din og blir der i 9 mnd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...