mei&mi + marcus :) Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Og det var TO streker der!!!!!!!!!! iiiiiiiiiiiik!!!!!!!!!!!! Testet med billigstrimmel 4 dager før ikm!! Er 4 mnd siden jeg mistet, så gikk ganske kjapt egentlig.... Jeg prøver å ikke glede meg for tidlig, men tankene surrer og går som de vil.. Har veldig mye murringer i magen og korsryggen,kjennes ut som mensen kommer hvert øyeblikk....? Så er egentlig litt bekymret... Men det er vel normalt når det har gått galt en gang. Har en datter på 4 år så jeg vet at det kan gå bra også.. =D Så nå får jeg bestille time til legen og få han til å henvise meg til innvendig ul... Oh my good!!!!!!! Detter er litt skummelt.... Mine sterkeste symptomer er vondt i korsryggen, hjertebank, følsom og sulten... Planlegger neste måltid mens jeg holder på med ett.. Lykkelykke til alle sammen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Stooooooooooooor klem fra meg! =D
Giinaღ Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 GRATTIS!!!!!!!!!!!! Jeg er supermisunnelig hehe. Blir nok ingen positive tester her i gården denne pp iallefall. Ikke en symptom å spore. Ikm om to dager, så alt håp er ute. Kos deg og nyt graviditeten!!!
Dotten Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Gratulerer såååå masse og lykke til! Dette går så bra skal du se
kei80 Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 JIIIIIIIIIIIIIIIPPPPIIIIIIII! Nå bare strømmer det inn med posetvie tester her!! Gratulerer mei&mi!!kose deg med voksenden mage! klem
Trønderpie & MAGEN :) Skrevet 11. april 2008 #6 Skrevet 11. april 2008 Ojj, grattis!!! Og masse lykke til
85-modell Skrevet 11. april 2008 #7 Skrevet 11. april 2008 gratulerer så mye.. blir spennende her oxo. er 14 dager over tid. så skal ta en test i morgen tidlig.. krysser fingrer for at den skal være positiv
mei&mi + marcus :) Skrevet 11. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 11. april 2008 Tuuuuuuuuusen takk alle sammen!!!! =D Det var en merkelig dag på jiobb i dag..hehe... Gikk rundt meg selv og bare smilte, skikkelig klønete var jeg også... Hodet var ikke helt med for å si det sånn!! Nå må jeg bare klare å holde det innenfor disse 4 vegger og ikke si det til alle! Vanskelig!!! hehe... Blir litt rart å ikke telle dager til eggløsning og vente i spenning før jeg kan teste.... Og igjen vil jeg bare si: Lykke til jenter!!!! =D =D
mei&mi + marcus :) Skrevet 11. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 11. april 2008 åå så spennende!! Har du klart å vente så lenge med å teste?? Du er flink..hehe.. Krysser fingrene for deg!! xxxxxxxxxxxxx Så sees vi forhåpentligvis inne på 1.tri... =D
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 11. april 2008 #10 Skrevet 11. april 2008 Gratulerer sååååååååååååååå mye!!
2prinsesserogbim Skrevet 11. april 2008 #12 Skrevet 11. april 2008 grattis så masse... lykke til.. håper spiren klorer seg fast i magen din og blir der i 9 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå