Jintami Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Jeg skal til kontroll hos jordmor i dag, og da jeg tok urinprøe i morges synes jeg det var en del grums i glasset (beklager detaljene). Dette selv om jeg lot det renne litt før prøven ble tatt. Kan dette indikere protein i urinen? Har noene av dere fått påvist protein, og hva skjer så?
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Sikkert litt utflod.. JM hadde helt sikkert sagt ifra hvis det var noe galt
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 jeg hadde det. det kan være utflod eller at du er utsatt for blærebetennelse.
nussie Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Antageligvis bare utflod.Jeg har hatt det på de to siste prøvene mine(L3),men i det siste har det svidd litt også og siden jeg har vært mye plaget med urinveisinf etter forrige svangerskap,så ville legen sette den til dyrking for å se om det var bakterier i den.men ikke hørt noe i dag,så da regner jeg med at det ikke var det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå