ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Jenta mi fyller 2 år fredag om 2 uker. Hadde tenkt til å ha fam.feiring (med besteforeldre, onkel+tante osv) på selve dagen og ha barnebursdag på lørdagen. Men nå sier pluteselig mamma at hun og pappa er bortreist på selve dagen, og kommer hjem dagen etter (jobbreise for pappa som mamma blir med på). De trodde de var hjemme til lørdag. Hva er best da? Feire uten dem på dagen og ha barnebursdag dagen etter. Eller flytte fam.feiring til lørdag og barnebursdag til søndag? Er jo så hyggelig å feire på selve dagen, synes jeg...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Spiller vel ingen trille det? Om familiebursdagen er på lørdag eller søndag? Ho skjønner ikke det likevel.. Får jo bursdag på selve dagen uansett..
Gjest Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 vi hadde d sånn vi og da dattera vår ble 1 år. så vi feriet med hans fam ene dagen å min neste helg,for alle i min fam var bortreist! men det var bare slit, ordne til 2 bursdager på rad var litt slitsomt syns jeg..så nestegang utsetter vi det ei uke om d skulle bli sånn igjen:-) men er enig at d er hyggelig på selve dagen,hadde vært greit om alle kom på selve dagen så man slipper å ha 2 bursdager dagene etter,hehe:-) håper du finner en løsning da!)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Jeg hadde flyttet, hun aner jo ikke forskjell likevel. Hos oss ble hele bursdagen flyttet ei uke (!!!) pga søskenbarna hennes ikke kunne komme. Blir feira i bhg i dag, litt med bestemor i morra og så blir familieselskapet neste søndag. Neste år kommer jeg til å invitere til familieselskap før jul for å få feiret i "riktig" helg i alle fall.... ("vår" dag ble kapret av et søskenbarn av søskenbarna som har bursdag ei uke før vår jente).
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 11. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. april 2008 Neida, spiller selvsagt ingen stor rolle, men som sagt er det hyggelig å feire litt på dagen også. Blir 3 dager til ende da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå