Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har erfaring med denne?

Jeg satte inn den på første mens dag og blør fortsatt. Det vil si 14 dager med blødning, og det virker ikke som det har tenkt å gi seg med det første heller... Vanlig eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan nok være litt surr de første par månedene, men vil helt sikkert stabilisere seg snart. Jeg har brukt den i flere år og vært kjempefornøyd.

Anbefaler å ta den ut og skylle den i kaldt vann daglig. Tror jeg har unngått soppinfeksjoner som jeg vet andre har vært plaget med ved bruk av denne......ved å skylle den daglig.

Skrevet

Når jeg satte den inn hadde jeg småblødninger hele første måneden, og tenkte at dette blir ikke aktuelt. Men det ga seg når jeg satte inn neste ring. Men jeg likte den ikke, for den ga meg samme type bivirkninger som p-piller (lite sexlyst, kviser, etc) pluss at jeg kjente den inne i skjeden, særlig ved sex. Var ikke noe særlig. Men der er vi jo forskjellige. Prøv den hvertfall to måneder før du evt ombestemmer deg.

Skrevet

Takk for svar! Det skal jeg jammen gjøre, hørtes lurt ut å skylle den hver dag!

Skrevet

JEg har også brukt Nuvaring i flere år! Veldig fornøyd! Gleder meg til å begynne med den igjen og slippe de **** mini pillene...

Jeg hadde ikke bødninger i starten, men jeg begynte rett inn i p-pille syklusen jeg allerede hadde... siden det var de samme hormonene som det merket jeg brukte....

Når jeg sluttet for å bli gravid fortsatte jeg i samme syklusen videre også.. og ble gravid mnd nummer to etter jeg tok den ut! Ikke dumt!

Jeg tok ikke ut min ring hver dag for å skylle.... vil vel tro at det er større sjangse for infeksjoner og bakterier ved å gjøre det! Men en gang i blandt er sikkert greit! Jeg fikk ikke en eneste soppinfeksjon eller noe!

Du må vel sikkert bare ta erfaringene selv!

Håper du blir like fornøyd som meg!

Skrevet

Jeg kjente den forresten aldri.. det gjorde ikke mannen min heller, men vet det er endel som tar den ut under sex... men husk da å skyll den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...