Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 goslank fo å gå ned i vekt?? Virker det? Andre tips??
lilleklompen *ganske klar* ;) Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Epleeddik med krom, spes om du plages med søtsug =) tror jeg må begynne igjen når jeg slutter å amme du får det på helsekost. ellers, spis ofte og lite (jadda,for det er enkelt for tia..glemmer å spise jeg..) og bruk rensekur et par ganger i året, om ikke til hver årstid:) det gir en kickstart og du får mer energi. samler seg mye unødig i kroppene våre, som stjeler energien jeg prøver å få i meg en bit av ettellerannet innen en time etr jeg har stått opp,bare for å gi kroppen beskjed om ikke å tviholde på d fettet den har, her kommer mat idag og! (etter en time "skrus" forbrenningen ned om ikke)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå