Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er inne i min første pp nå, har IKM 16. april og er VELDIG spent!

har hatt litt murring nederst i magen og er veldig trøtt, men det kan jo ha andre årsaker også selvfølgelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei, såspennende da. Har viikm nesten samtidig =) jeg har 13. Vi er i 8pp nå. Får ikke forandret nick. Håper det er gode sympt da =) jeg også har vært så utrolig trøtt og suttrete denne uken. Ligner ikke på meg i hele tatt...

Du må ha masse lykke til hvertfall. Å håper den sitter på første =)

Skrevet

Kjempe spennende! For deg også isi*snart7pp!

Jeg er også i 8 pp, og venter spent på IKM den 21.april...

Regner med at dere roper ut hvis spiren sitter=) =)

Lykke til!

Skrevet

Hei :) Jeg har ikm 12.april, dvs i morgen. Har også hatt slike "murringer" nederst i magen, vært veldig trøtt og stikkinger i brystene, men som du sier kan det jo være altmulig rart, kjenner jo etter hele tia, he he.

Dere som har ikm neste uke, når kommer dere til å teste dere? Jeg er så nervøs for neg. svar at jeg nesten ikke tørr å teste meg før ett par dager over ikm, om TR ikke kommer innen den tid selfølgelig :(

Masse lykke til! :)

Skrevet

Jeg har ikke IKM før 21.april, men jeg vet at jeg ikke tør å teste før det forhåpentligvis går et par dager over IKM...=) Man blir så skuffa=( Og da er det bedre å se om først TR kommer eller ikke...syns jeg da...

For akkurat det der å sitte med testen i hånden og se resultatet dukke opp i vinduet, det er ren selvpining!!!!

Lykke til Trønderpie:)

Skrevet

Hei :) Jeg vet, akkurat sånn tenker jeg også; så lenge jeg ikke har sett "Ikke gravid" på testen og TR holder seg langt vekke så er det i hvert fall håp! :)

21. er jo ikke så lenge til, og er jo bare en ekstra mulighet til å være "snill" med den forhåpentligvis voksende magen dét; drikke tran og ta folat og spise sunt osv osv, he he. Sånt har jeg tenkt de siste ukene siden EL, mens jeg ventet på IKM :)

Masse lykke til til deg også JulieF*8pp

Skrevet

det hadde vært 'moro' om vi klarte det på første forsøk, men har ikke helt den store trua :-) og det er sååå lenge til onsdag.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...