Gjest Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Jeg er inne i min første pp nå, har IKM 16. april og er VELDIG spent! har hatt litt murring nederst i magen og er veldig trøtt, men det kan jo ha andre årsaker også selvfølgelig.
isi* med liten januar spire!! Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Hei hei, såspennende da. Har viikm nesten samtidig =) jeg har 13. Vi er i 8pp nå. Får ikke forandret nick. Håper det er gode sympt da =) jeg også har vært så utrolig trøtt og suttrete denne uken. Ligner ikke på meg i hele tatt... Du må ha masse lykke til hvertfall. Å håper den sitter på første =)
JulieF*Victoria* Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Kjempe spennende! For deg også isi*snart7pp! Jeg er også i 8 pp, og venter spent på IKM den 21.april... Regner med at dere roper ut hvis spiren sitter=) =) Lykke til!
Trønderpie & MAGEN :) Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Hei Jeg har ikm 12.april, dvs i morgen. Har også hatt slike "murringer" nederst i magen, vært veldig trøtt og stikkinger i brystene, men som du sier kan det jo være altmulig rart, kjenner jo etter hele tia, he he. Dere som har ikm neste uke, når kommer dere til å teste dere? Jeg er så nervøs for neg. svar at jeg nesten ikke tørr å teste meg før ett par dager over ikm, om TR ikke kommer innen den tid selfølgelig Masse lykke til!
JulieF*Victoria* Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 Jeg har ikke IKM før 21.april, men jeg vet at jeg ikke tør å teste før det forhåpentligvis går et par dager over IKM...=) Man blir så skuffa=( Og da er det bedre å se om først TR kommer eller ikke...syns jeg da... For akkurat det der å sitte med testen i hånden og se resultatet dukke opp i vinduet, det er ren selvpining!!!! Lykke til Trønderpie:)
Trønderpie & MAGEN :) Skrevet 11. april 2008 #6 Skrevet 11. april 2008 Hei Jeg vet, akkurat sånn tenker jeg også; så lenge jeg ikke har sett "Ikke gravid" på testen og TR holder seg langt vekke så er det i hvert fall håp! 21. er jo ikke så lenge til, og er jo bare en ekstra mulighet til å være "snill" med den forhåpentligvis voksende magen dét; drikke tran og ta folat og spise sunt osv osv, he he. Sånt har jeg tenkt de siste ukene siden EL, mens jeg ventet på IKM Masse lykke til til deg også JulieF*8pp
Gjest Skrevet 11. april 2008 #7 Skrevet 11. april 2008 det hadde vært 'moro' om vi klarte det på første forsøk, men har ikke helt den store trua :-) og det er sååå lenge til onsdag.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå