ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 har litt prob med sportsvogndelen... er sikkert bare veeeldig blond, men... hvor skal jeg feste den strikken som går under kalesjen???? ;o)
Tomtetroll Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Jeg festa den bare i hullene under liggedelen. Fant ingen bedre plass å feste de..
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Dette styra jeg fælt med og, men endte opp med å feste de rundt den stanga som er under der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå