cindy 24 Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Er det noen som har hatt spybyen og diare,som kan fortelle meg hvor lenge magesmertene varte? Jeg var begynt å komme meg i går,men så ble jeg så kvalm i går kveld,og jeg har vært kvalm i hele natt.ikke sovet i det hele tatt.og fremdeles kvalm og vondt oppe til venstre i magen. Hvor lenge varte det på dere? Helt grusomt dette her... På forhånd takk for svar...
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Huff, stakkars deg... Det varer som regel ikke mer enn 2 dager (nien ganger 3), men magesmertene kan jo avta før det. Skal selv jobbe i helga (på sykehuspost), der avd. er stengt pga Norovirus (veldig smittsom mage/tarm-virus). Så jeg ser vel for meg at jeg ligger rett ut selv snart... Har aldri hørt ordet "spybyen" før forresten. Mener du spysyken eller? God bedring:)
cindy 24 Skrevet 11. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2008 takker for svar....jeg kastet kun opp den første dagen(begynte natt til onsdag),så har det nå vært magesmerter og en intens kvalme etter det... Jeg mener spysyken ja,hehe. Blir veldig glad hvis flere som har hatt det kan svare.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Da er du er nok bedre i morgen Men husk at det er smittsomt i opptil 2 døgn etter siste oppkast.
Fire småtroll Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 Mannen min hadde en sånn runde i høst, han spydde bare første dagen, men kvalmen, diareen og magesmertene varte i 5-6 dager... Han var skikkelig dårlig, skikkelig vondt i magen. Jeg har aldri hatt en sånn omgangssyke, somregel varer det bare en dag eller to. God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå