Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noe å anbefale? Er mye utenomhus og kjekt om snuppa kan ha noe som hun kan krabbe med på veranda og på gårdsplassen osv innimellom. kjedelig å bare sitte i vogna. Må være vanntett og bevegelig....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Parkdress eller lignende skulle det stå...hehe

Skrevet

dette lurer jeg også på..har hørt at reima skal være bra da...men ser for meg at det fort blir hull når dem skal krabbe i ded..hehe

Skrevet

Det var det jeg tenkte også, og derfor har jeg ikke lyst tilå kjøpe så alt for dyrt....på den andre siden....kanskje det er de dyre som holder:-) Vanskelig å finne så små str også

Skrevet

Kjøpte Reflex sin til 399,- De har str fra 74 og oppover. Er realtivt store i størrelsen. Er fornøyd med den hvertfall. Men om den går fort istykker vet jeg jo ikke ennå....

Skrevet

Polarn o pyret har kjempefine parkdresser

Skrevet

vi har også kjøpt reflex sin. er fornøyde så langt:) for vår del var det ikke noe poeng med å kjøpe en dyr dress når han er så liten. han er jo ikke ute lenge av gangen om det er kaldt uansett. kler lag på lag med ull. da er han god og varm. skal heller kjøpe en dyrere dress når han begynner i barnehage:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...