RockMyWorld Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Noen som har noe å anbefale? Er mye utenomhus og kjekt om snuppa kan ha noe som hun kan krabbe med på veranda og på gårdsplassen osv innimellom. kjedelig å bare sitte i vogna. Må være vanntett og bevegelig....
RockMyWorld Skrevet 11. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 11. april 2008 Parkdress eller lignende skulle det stå...hehe
har fått lita pia Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 dette lurer jeg også på..har hørt at reima skal være bra da...men ser for meg at det fort blir hull når dem skal krabbe i ded..hehe
RockMyWorld Skrevet 11. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. april 2008 Det var det jeg tenkte også, og derfor har jeg ikke lyst tilå kjøpe så alt for dyrt....på den andre siden....kanskje det er de dyre som holder:-) Vanskelig å finne så små str også
2-barns mor Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 Kjøpte Reflex sin til 399,- De har str fra 74 og oppover. Er realtivt store i størrelsen. Er fornøyd med den hvertfall. Men om den går fort istykker vet jeg jo ikke ennå....
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #6 Skrevet 11. april 2008 Polarn o pyret har kjempefine parkdresser
geircr Skrevet 11. april 2008 #7 Skrevet 11. april 2008 vi har også kjøpt reflex sin. er fornøyde så langt:) for vår del var det ikke noe poeng med å kjøpe en dyr dress når han er så liten. han er jo ikke ute lenge av gangen om det er kaldt uansett. kler lag på lag med ull. da er han god og varm. skal heller kjøpe en dyrere dress når han begynner i barnehage:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå