*1+1=2 små* Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Jeg har nå gått med feber i flere dager, spiser dårlig men drikker masse, har kasta opp og sovet dårlig....det har desverre ført til at jeg har begynt å få mye mindre melk:( I natt så klarte lille ikke få ut 1 dråpe, jeg prøvde i nesten 30min. før jeg ga opp og ga henne flaske. Hadde da ikke sovet mer enn maks 1 time, men sist hun hadde fått mat var faktisk 7 timer siden så det skulle vært FULLT.....gikk så og dusja fordi jeg frøys og prøvde å håndmelke meg..men det var f* ikke mye å få ut...kanskje 1/10 del av det jeg har pleid å få ut*snufs* Så i dag tidlig klarte jeg å amme litt, men må ut og kjøpe flasker osv osv. tips til hva jeg trenger?! Jeg har prøvd med økedøgn, men hun får jo ikke ut 1 dråpe så da hjelper jo ikke det heller, så mister man melka av å være syk?!
Mamma2OO5 Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Vanlig å miste elka om man spiser dårlig og har mangel på søvn. Vet ikke hva du trenger av flasker og sånt. Et godt tips er å amme/pumpe tidlig om morgenen selvom det ikke kommer noe. Det øker produksjonen.
Mamma2OO5 Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 ta kontakt med ammehjelpen.no. Du kan skrive til de eller ringe de.
*1+1=2 små* Skrevet 11. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. april 2008 de forteller meg jo bare det som jeg allerde vet:P takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå