Gå til innhold

Hvis dere avspaserer/har fri en dag - får dere da....

Anbefalte innlegg

Skrevet

dårlig samvittighet av å levere barna i barnehagen noen timer? Vi skal på hytta idag og jeg skal pakke + rengjøre huset før vi drar. Er sånn i tvil om samvittigheten kommer til å gnage meg =(

Men på en annen side VET jeg jo at jeg får gjort dobbelt så mye om jeg er her hjemme alene + at barnehagen er jo 2 minutt unna til fots, så det er jo nesten naboen min, hehe....

Levere barna og gjøre det jeg skal hjemme, eller la dem være hjemme med meg og bli sittende på gulvet mellom duploklosser, tutteflasker, gameboy med playhouse disney klingende i bakgrunnen?

Hehe, han er snart 5 år og hun 1 1/2 år.

Videoannonse
Annonse
Gjest irismor
Skrevet

Vi skal også på hytta i helgen. Driver å pakker nå. Hadde tenkt til å få ryddet og rengjort litt også.

Samboeren skal i møte på jobben og snuppa skal i barnehage. Uten fnugg av dårlig samvittighet fra mamma ;-)

Lever barna og få gjort det du skal.

Skrevet

Klem til deg, for dette var svaret jeg ønsket meg! =) Hehe, ja man får jo gjort SÅ mye mer uten barna hengende i beina! I helgen skal de nok få mer enn nok (om mulig?) oppmerksomhet fra oss to, pluss farmor og farfar (de er eneste barnebarna!) på hytta. Vi koser oss alltid sånn der!! =)

God tur til dere også! Hvor har dere hytten?

Gjest irismor
Skrevet

Vi har hytte i Nord-Odal langt inne i skogen med stort jaktterreng =)

Men denne helgen skal vi være med svigers på deres hytte. Den ligger på Blefjell.

Skal bli litt deilig det, samboeren og jeg skal sove i annen etage. Mens snuppa skal ligge i første etage i soverommet ved siden av svigers sitt soverom. Vi skulle nemlig få lov til å sove litt lenge mens de hadde lyst til å ha morningen med snuppa. *snillesnillefarmorogfarfar*

Skrevet

Nei. Da gjør jeg rent og gjør det jeg ellers ikke har tid til og han har mye mer glede av noen få timer i barnehagen enn å være hjemme med meg akkurat da. Mn det blir bare noen få timer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...