Gå til innhold

Mannen min har ikke lyst!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei,

håper noen kan hjelpe meg litt med å forstå mannen min..siste delen av svangerskapet kuttet vi ut sex (ingen av oss hadde så veldig lyst)

nå er sønnen vår snart tre måneder, men mannen min vil fortsatt ikke ha sex.han viser ingen lyst i det hele tatt, kun tatt initiativ til sex en gang, og da orket ikke jeg.. han sier han er glad i meg, og gjør fine ting for meg, men vil ikke være nær meg fysisk, bortsett fra en klem og et kyss... noen som har opplevd noe lignende... er det alvorlig og noe som bør diskutres, eller noe som går over når den værste amme tiden er over og barnet er litt større? føler at det går sterkt utover selvtillitten min...

takknemlig for svar.

hilsen Ida

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Det er ikke så lett å si hvorfor det er blitt sånn, det kan være flere årsaker, å få et barn gir en helt ny livssituasjon, nattevåk, og sex vil for noen komme litt i skyggen en stund, jeg har selv ikke erfaring med denne problemstillingen, men sex var ikke en prioritet den første tiden, men ut fra hva jeg har lest og hørt om tema så er det ofte flere ting som spiller inn. Hvordan opplevdes fødselen både for deg og han, vart det litt for mye, eller tenker han at du gjerne har nok med deg og babyen, Måtte du sy mye etter fødselen, er han redd for hva sex vil være forandret, tror det beste er å snakke sammen om det, lufte tankene med hverandre og snakke om det igjen når en har tenkt på saken. Selv opplever jeg at min mann ikke er så kin på sex for tiden, jeg er i uke 36 og han føler rett og slett vi er en for mye i sengen. Vi venter nå barn nr 3, så jeg tror nok uansett at med tiden til hjelp vil sex livet ta seg opp igjen. Det viktigste er at en viser en er gla i hverandre og koser litt i sofakroken forann tv, og ellers er open med hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...