*Lissi* Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Vånet i fire tiden i natt, med intense smerter i høgre hofte. Strålte nedover låret. Samtidig var det vondt fremme på skambeinet (er det det det heter?) Murret skikkelig i nederste del av magen. Kan det være begynnende bekenløsning tro? Varte en times tid, før det gav seg. Murrer litt fremme ved magen nå, og nedover i hofta. Er i uke 17 forresten.
petite fleur Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Jeg hadde bekkenløsning, og det var vesrt på det såkalte skambeinet ;-) Legen kalte det visst symfysebekkenløsning...
fox`y Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 jeg hadde bekkenløsning i begge mine svangerskap. er ennå ikke frisk av d,bekkenet kan pluttselig gå i lås vist jeg ligger på siden uten å ha dyne eller pute mellom beina. jeg hadde mye smerter i nedre rygg,som strålte ned i begge hofter og ben. kunne faktisk miste helt beina under meg så var avhengig at jeg raskt kunne sette meg på noe når dette sjedde. jeg hadde også mye smerter i skambeinet:/ jeg fikk bl tidlig i begge svangerskap,så kan jo hende d er begynnelse på bl du oxo har. ta d opp me Lege eller jm på neste kontroll du:) lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå