Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Flere som er våkne her? Her ble det morgen for 20 min siden, så nå er lillegutt i full gang med å utforske stua.... I dag skal vi på dib-treff med både lillegutt og storesøster, det blir kjekt... Hva skal dere i dag da?
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Japp, her var det morgen kl 05.52!!!!! Iiiiiiiiiik, og så var det visst min tur til og stå opp???? Hmm... (greit, sambo er sjuk, jeg skal ta det ;o) ) Har gitt minsten "frokost", medisiner, og lagt han igjen. Har rydda og vaska hele kjøkkenet, skal hive meg over stua nå. Hjelper ikke at pappa'n har permisjon, husarbeid er fortsatt fremmed... Håper og få no penger på konto i dag, så jeg kan dra og shoppe til den regnfylte sydenturen vi skal på! Kos deg på treff!
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 11. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2008 Blir liksom ikke det samme når en går hjemme når pappaen har permisjon, sånn har det vært her og, blir liksom bare ferie da.. Så flink du er da, som ikke går og legger deg igjen i stedet.. Regner det der dere skal? så kijpt da, får håpe det blir bedre, vi var på Tenerife jul og nytt år, og det hadde snødd før vi kom, men vi fikk kjempe bra vær heldigvis, bare litt vind og overskyet noen av dagene, men mye bedre en det triste desemberværet her hjemme... God tur da, får håpe dere får sol og varme... Kos deg på shopping da:) Nå må jeg nok legge bort pcen, lillegutt ser sitt snitt til å trykke på steroen og rote i kjøkkenskuffene, når jeg sitter her... hehe..
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Nei, det blir IKKE det samme... jeg er fortsatt husmor/kjæreste/venninde... you know OG, tar vgs ved siden av (på nett). Jada, er så flink atte! haha. Bare fordi at mini våkner igjen om bittelitt, han er syk, så sover ikke mye... Ja, det regner! Hvor nedtur er ikke det?? Vi skal til Spania da. Meldt dårlig der hele uka.. flotters.. Men men.. Klart de prøver seg når mamma er opptatt
Gjest Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 God morgen vi stod opp 07.30 idag... jeg har gitt mini frokost, nå leker hun.. skal snart legge henne igjen. idag blir det mere pakking. blir flytting om 2 uker. man vet jammen ikke hva man har før man skal flytte hehe...tar jo aldri slutt.. hmm.. kanskje vi tar oss en tur ut og hvis jeg blir lei pakkinga.
☆Anonymia☆ Skrevet 11. april 2008 #6 Skrevet 11. april 2008 åjada..var oppe klokka 7 vi også...IM TRØTT....
Gjest Skrevet 11. april 2008 #7 Skrevet 11. april 2008 god morgen:-) ble vekket rett over kl 630 og nå sitter jeg her å venter på minsten på 1 mnd skal våkne og ha mat...he he... Ellers må jeg gjøre litt husarbeid idag, skal feire 8 årsdag for den eldste i helgen. Ha en fin dag alle sammen.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 11. april 2008 #8 Skrevet 11. april 2008 Vi har nettopp stått opp =) Skal snart spise litt frokost, så skal junior en tur i barnehagen.. Så skal jeg vaske litt tøy og rydde litt før helga.. Slappe av og kanskje ta 5 min på sofaen.. Så skal vi ut å handle litt i ettermiddag når sambo våkner.. Ha en fin dag =)
Spirevipp med go`gutten Skrevet 11. april 2008 #9 Skrevet 11. april 2008 God morgen! Her våknet lillegutt 05.45, så etter litt amming og febrilsk sparking stod far opp med han og stelte han, så fikk jeg sove 15 min ekstra :-) Nå ligger lillegutt og tar seg en cowboystrekk, så blir det grøt før vi skal på barseltreff :-) Dette blir en fin dag! :-)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 11. april 2008 #10 Skrevet 11. april 2008 God morgen ja! ) Her var det morgen kl 6.30. Da ville snuppa på 6 mndr stå opp, så da vekket hun like godt meg og 3 åringen med å synge HØYT i sengen sin. Hun er nå herlig, da ) Faren klarte hun ikke å vekke. Han har selektiv hørsel.... Nå skal jeg kle på ungene og få 3 åringen i bhg. Så er det hjem og vaske hus mens snuppa sover. Så gå tur med en venninne og babyen hennes. Så skal jeg ha et par venninner over på vin og "Dirty Dancing" i kveld )
fox`y Skrevet 11. april 2008 #11 Skrevet 11. april 2008 god morgen ja:) hær ble d først morgen halv 5,men han sovnet heldigvis kl.6 så da lå vi til 7 i dag:) har dusjet og årnet oss.ryddet litt osv. husarbeid blir det mere av ettervert. må få 2.9 åringen til å høre etter å la broren sin være i fred oxo. skal no ut i d fine været senere oxo. ha en super fredag:)
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 11. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 11. april 2008 Så koselig at så mange hadde svart på tråden min da:) Nå har lillegutt lagt seg, og storesøster stod opp for en time siden.. Jeg har fått tørket støv i stua og kjøkkenet, vasket rommet til snuppa grundig, tørket av leker og alt, og tørket støv på soverommet vårt.. så nå slapper jeg av litt, før jeg skal pakke sekken og gjøre oss klar til å dra i parken og møte koselige dib-damer.. Ha en fin dag videre damer... Og dere Sandnes damer, det er bare å møte opp på treff, vi biter ikke hehe, koselig med flere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå