ny på vei? Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 yess, nå er det min tur! 13 dager over medstermin og 8 dager over ul termin=D veer i hele natt, nå med javne mellomrom, 6-3 min mellom hver, og de gjør vondt=) + at slimproppen gikk for noen timer siden! *gleder meg sånn til å se deg lillevennen*
ny på vei? Skrevet 11. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. april 2008 søren, nå er det dabbet litt av igjen, bare 5-6 min mellom, men alikevel, det skjer noe;-)
Tante Bassa Skrevet 11. april 2008 #8 Skrevet 11. april 2008 Å, så spennende. Ønsker deg lykke til med fødselen :-)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 11. april 2008 #10 Skrevet 11. april 2008 masse lykke til.Snart har du gullet ditt i armene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå