Gå til innhold

Et lite spørsmå til dere allerede gravide...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer bare på om dere merket noe til denne festeblødningen. Merket noe som kunne vært det i dagmorges, men det var fryktelig lite.. Hvor mye er det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei:)

jeg har aldri hatt festeblødning... så jeg kan desverre ikke hjelpedeg:)

men jeg tror d bare er bitte litt:)

lykke til:)

Skrevet

hei:) jeg har heller aldri hatt det.

Skrevet

hadde heller ikke festeblødning.... mn tror ikke det er veldig mye. fikk beskjed med min jordmor at det kunne komme en liiiten blødning som var festeblødning... men fikk aldri det...

Skrevet

Jeg skal ikke si noe sikkert, men jeg tror jeg hadde det. Den dagen jeg ventet ikm, kom det noe svakt rosa-farget utflodlignende på papiret når jeg gikk på do om morgenen. Det var alt...

Er idag 7+4:)

Men jeg vet som sagt ikke sikkert at det var en festeblødning, men jeg velger å tro det...

Lykke til:D

Skrevet

Hei,

Jeg har ikke hatt det, men jeg kjenner en som har hatt det. Hun trodde at hun hadde fått mensen, men det var kun en liten blødning som gav seg raskt (varte bare en kveld).

Skrevet

Jeg hadde litt blod på papiret dagen etter jeg fant ut at jeg var gravid men vet ikke om det var festeblødning eller ikke da.. :)

Skrevet

Jeg hadde også en bitteliten blødning den dagen jeg skulle hatt mensen. Det er visst dette som er festeblødning, men synes det er litt sent jeg da men, men..egget kan bruke litt tid på å grave seg skikkelig ned på plassen sin:-) Hadde det slik sist jeg var gravid også. Jeg er 7+0 i dag:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...