jallaba Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Noen som har hatt preeklampsi i flere svangerskap? Fikk det forrige gang, måtte induseres rett før termin pga dette, og i går hadde blodtrykket mitt steget til 135/95, akkurat på samme tidspunkt som det startet å utvikle seg i forrige svangerskap... Skal dra og ta blodprøver i dag, og må på kontroll igjen mandag og torsdag. Noen som vet om jeg kan be de sette igang på en bestemt dato istedenfor å måtte gå som sist og vente på at bt ble farlig høyt? Har to induserte fødsler bak meg, har aldri startet av meg selv... Sist gang var jeg på sjekk en søndag, da jeg ikke fikk dra hjem igjen på bt, måtte overnatte og igangsettes dagen etter. Nå har jeg jo to barn, mye mindre kaos om jeg kan ordne med plassering av dem før det blir akutt innleggelse. er fullgåtte 38 uker mandag, så ungen tar vel ikke skade av å ikke vente til uke 40...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå