Gå til innhold

Hva er barnas favorittbøker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor gamle er de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er 14mnd: Hun hyler av fryd til en bok som heter "lille baby" fra goboken..

Haha tror jeg kan den utenat: Lille baby sover nå drømmer om himmelen og lammene.små...

Det morsomste er når babyen vil stå opp..og RISTER i sengen FINN FAT OG KOPPPP!! Da ler hun så hun hikster:-)

Skrevet

Hun har en om Noddy, og den er gøy og ta opp de flippene i boka. Også en med kjæledyr, og da kan du kjenne på pelsen til kaninen og ballen til hunden osv. Skikkelig fasinerende:) Hun er snart 8 mnd.

Skrevet

O er 3 år, og akkurat nå er det bøkene som Lillesøster som er de som blir lest mest, sammemed Folk og Røvere i Kardemomme by. Også ha vi en bok som heter 365 små god natthistorier om dukker og bamser (eller noe som ligner) og der lese vi en lite ver for hver kveld..

Skrevet

Gutten vår på 2 år eeelsker Albert Åberg og ei bok med alt fra raketter, romferger og biler.

Skrevet

Min sønn er 3år liker bøkene i serien ABC. Ellers har den store favorittboken lenge vært : "Den lille muldvarpen som ville vite hvem som hadde bæsjet på ham"

Skrevet

Gutten min er 3,5 år, og elsker bøker. Han har mange favoritter, men jeg skal lage en kort liste ;-)

Pippi

Emil

Gruffalo

Lille Gruffalo

Alt med dyr og dinosaurer i - faktabøker spesielt.

Donald blader

Klatremus

Kardemomme by

Jenta mi er 9,5 mnd, og er ikke veldig interessert i bøker enda, men hun liker godt de "Hei" og "Hadet" bøkene fra GoBoken.

Skrevet

dytt*

Skrevet

opp*

Skrevet

Han er 2,7 år og elsker Putte i blåbærskogen, Kan den snart utenatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...