Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 kvalm at jeg nettopp tok en postafen tablett..håper den virker! ,en samtidig sliter jeg med fryktelig dårlig samvitighet,er så redd for at barnet kan ha tatt skade av det! Jeg angrer meg ihjel for at jeg tok den tabletten...Har hørt så mye om at man ikke skal ta disse tablettene,men har også hørt at man trygt kan ta de..jeg er sånn i tvil,vet ikke hva jeg skal tro,trygt eller ei?? Dette er 2 gangen jeg tar en postafen tablett i svangerskapet. første gang var i begynnelsen. Og andre gang er nå. Er i uke 33..Noen andre som bruker disse tablettene eller??
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Hadde aldri i livet tatt den. Kvalm eller ikke! Ikke gjør det igjen. Siden du er i uke 33 er det ikke så farlig,men tar man det tidlig,så vet man ikke omfanget. Knask heller på drops eller drikk ingefærøl.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Jeg ville heller overlevd en haug av med kvalme istedenfor å risikere helsa til barnet mitt. Det er snakk om 9mnd av ditt liv, det finnes så mye annet.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 Du kan faktisk ta den:) Eg har ei venninne som ikkje hadde komt gjennom nokon av svangerskapa uten, og ho har 4 friske ungar:) Ho fekk til og med dette av legen:) Ha ikkje dårlig samvit for det:) Dette fant eg i felleskatalogen.no: ----------------------- Graviditet/Amming: Overgang i placenta: Fordelene ved bruk av preparatet under svangerskap bør vurderes i forhold til mulig risiko. Bør kun ordineres i laveste dose over kortest mulig tid. Overgang i morsmelk: Utskilles i morsmelk. Preparatet bør ikke brukes under amming. ------------------ Dette blir skrive slik fordi ein SKAL vere forsiktig med medikament under svangerskapet, men betyr ikkje at der blir skade:) Det er betre for fosteret at mor har det bra, enn at ho er heilt elendig:) Du kan også prøve homeopat, eg veit at dei har produkt for dette:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå