Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare skriker når den ligger i senga... tar henne opp, og hun sovner i armene mine eller hun sovner i vippestolen på stua. Men GUD FORBY Å FINNE PÅ Å SOVE I SENGA SI!!!!!!!!!!

Forsøke å la henne ligge sammens med meg og det funka heller ikke... så da blir den DIB på meg utover natta tydeligvis, så får hun bare sove der i vippestolen fra Babybjørn... ihvertfall til hun treffer dyp søvn så kanskje jeg kan lirke henne over i senga...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den ligger i senga??

Skrevet

He, he... HUN da se... Litt sliten og irritert her og da ble hun en "den"....

Skrevet

Må'kke skrive den om ungen din her inne altså. Da får du høre det.. Men kan selvfølgelig se hvorfor ungen kan bli den.

Skrevet

"Overhysteriske" dib-damer som tror dem veit mitt barns beste skremmer ikke meg. Har da fint fostra opp sønn min, så da skal jeg jaggu klare denne snuppa også...

hun bare tester tålmodigheten min litt....tror jeg... he, he....

Skrevet

hun er 7 uker og tester tålmodigheten din?

Skrevet

Tester nok tålmodigheten din, ja.. Nei, så utspekulert tror jeg nok ikke at hun er ennå! Har du tenk på om det kanskje er det at hun ligger vondt i senga? Kanskje hun har vondt i magen og det presser mer når hun ligger i senga enn når hun sitter i vippestolen?

Skrevet

Eller kanskje hun bare savner mammaen sin litt i dag ;) Lykke til håper hun sovner snart :) Sender noen hoppende sauer hennes vei ;)

Skrevet

huff :-/

Skrevet

Du virker jaggu ikke som den skarpeste kniven i suffa hvis du tror en 7uker gammel unge tester tålmodigheta di...

Noen babyer er krevende, sånn er det bare og det må man ta høyde for når man velger å få barn. Det er de som har det mye verre, barn som må mates med sone eller via en knapp på magen, som må våke over sine 24/7 i tilfelle de stopper å puste.

Er man så helkdig at man bare har en unge som hyler litt på kveldene og ike hetl har skjønt når det er natta så sal man heller prise seg lykkelig og være takknemlig.

Jeg sleit selv med to små i går som vekte hverandre...fikk dem først i seng i 23 tida, og så hadde jeg et helt hus å vaske...la meg kl 2 i natt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...