:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 jeg vil dra på kjærlighetsturer og slikt og jeg vil gifte meg og jeg vil ha et barn til og jeg vil ha en og dele alle utgifter med men ellers trenger jeg ingen mann. (jeg vil helst ha de fleste kvelder for meg selv) noen som vet om noen som blir med på en sånn deal? haha...
mamman til ana Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Jeg vil ha en mann fordi:Jeg vil ha noen å se film med på kveldene Å jeg vil ha noen å le med, Klemme på Klage til(av og til) Dele på utgiftene Savne, Glede meg å komme hjem til, Forelskelses følelse, Ellers er det veeeeeldig deilig å ha alenetid og sitt eget rot...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2008 om vi slår oss sammen så har vi nesten nok lyst på en hel mann... haha
mamman til ana Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Ja hihi, Huff.. det er både fordeler og ulemper med disse mannfolka. Men man blir kresen og rar etter å ha vært singel en stund, det er ialfall sikkert:P
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. april 2008 ja det er sant. jeg er super sær. "min tid" alt er "min tid" og ingen får forstyrre den. jeg kan bare ha en mann som er hjemme når småen er våken... haha
Monajenten Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Tror nok ikke det blir noe problem å finne en sånn mann. Det finnes plenty av mannfolk som ikke gidder å bry seg om å være hjemme på kveldene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå