Mammasin Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Ble litt nyskjerrig etter at annet innlegg.. Spørs selvsagt hvor møkkete den er men sånn generelt...er det noen som eks tar hjem hver fredag? Vi har enda ikke vasket den..hmmm
NoDoubt Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Dressene og regnklærne de har i barnehagen blir vasket ca. hver andre uke.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Den har jeg aldri vasket ) Guttungen min er sååå renslig (enda iallefall, hehe) Men, han går ikke i bhg heller da. Er ute hver dag med han, på lekeplassen bak blokka.. Men det har da vært snø. så den har vært ren og pen;)
Zitro Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Alt blir med hjem til vask hver fredag... ellers tar jeg den med hjem og vasker hvis den er kliss våt når jeg henter ungen pga da veit jeg den ikke tørker til dagen etter hvis den bare henger i garderoben i barnehagen. .
Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 vasker 1-2 ganger i uken :-)
M@mm@ til mine barn Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Hver søndag, og ekstra ved behov.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå