Rosica83 Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Er i dag kun 4+3, og har symptoner som menssmerter, oppblåst mage (treg mage), og bittelitt halsbrann... Ikke noe problem å leve med, men jeg er så redd for at den berømte kvalmen skal dukke opp! Til dere som er så "heldige" å ha opplevd dette...: Når dukket kvalmen opp? Tidlig? Sent? Og gav kvalmen seg som regel senest i uke 12?
Gjest Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 I uke 5 ca,, har vært sykemeldt fra uke 6 pga hyperemesis (ekstrem svangerskapskvalme) HÅPER den gir seg snart :-S er 11 uker på vei på mandag..
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Min kom da jeg var 3+2...... Men ikke kraftig da:-) Er nå 4+1, og den er her enda, litt kraftigere, men går fortsatt greit å leve med:-) Ingen oppkast enda heldigvis........
Happy-Mama:) Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Jeg var kvalm i nesten 3 uker før ikm, så det betyr vel at jeg var kvalm omtrent fra befruktningen av... Kvalmen avtok litt i uke 6, men nå denne uken (er idag 7+4) har den bare blitt værre og værre. Er ikke sånn kvalm at jeg må kaste opp, bare en rar kvalm følelse i magen... En kvalme jeg aldri har opplevd før:/ -men det er verdt det;) Det ligger en spire i magen min:D
des08 & aug10 Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 Hei! Jeg er i dag 5+6 og har ennå ikke merket noe til den berømte kvalmen! Det er jo ikke alle som blir kvalme, så vi får krysse fingrene å håpe på at vi slipper den :-) De eneste symptomene jeg har er øme bryster, hyppige dobesøk, og litt trøtt enkelte dager!
Sunnybeach4gull :) Skrevet 11. april 2008 #6 Skrevet 11. april 2008 Da jeg bikket 6 uker kom den for fullt :-((( Først nå har det gått dager mellom hver gang jeg kaster opp!!
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 11. april 2008 #7 Skrevet 11. april 2008 Innom fra 2.trim en liten tur... Hos meg startet det i uke 6. Kvalme og oppkast flere ganger for dag, daglig. Har nok vært det verste svangerskapet mitt når det gjelder kvalme. Huff.Huff. Det gav seg heldigvis sånn ca i uke 14.
Lessen Skrevet 11. april 2008 #8 Skrevet 11. april 2008 hei, jeg går nå i min 8.uke og har enda ikke vært plaget med kvalme. hadde også litt halsbrann rundt ikm (4uker på vei) men det ga eg fort. jeg kjenner jeg er litt uvel inni mellom, mye mat som virker kvalmende, men jeg har ikke merket noe mer enn det, DEILIG!!! er jo ikke alle som får det så kraftig!!
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 11. april 2008 #9 Skrevet 11. april 2008 Hei, hos meg startet kvalmen 2 uker før IKM og slo virkelig ut i blomst i uke 2 ca da...vært sykemeldt siden førs påske pga ekstrem svangerskapskvalme. Ligger rett ut, er nå i uke 10. Var ikke det dugg kvalm med mine to første, så man kan være heldig og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå