Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Alt så normalt ut, men morkaka lå langt nede. Dvs at jeg får ny UL i uke 32 for å sjekke plassering. Den lille krabaten vår var sta og la seg med ryggen til, nektet å snu seg..hehe. Så om det er gutt eller jente det vet vi fremdeles ikke. Men utrolig deilig å vite at barnet virker friskt og sunt. Termin ble flyttet en dag i forhold til babyverden, men stemmer med bim. Ny termin er 4.sept. Er så lykkelig nå!
babysjuk82 Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Bra alt e bra,altid godt og få vite at alt e bra:-)
Kuredu Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Så herlig da! Er så morsomt med ultralyd! Vi har termin nesten samtidig vi da. Jeg har 3.sept! Men var det ikke du som hadde et hematon i livmoren - som jeg også hadde? Sa de noe om det på UL? Hos meg sa de ingenting, har ikke hatt noen blødninger i det siste heller da, iallefall ikke på litt over en mnd. Vi venter jente - og her sto også alt bra til
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 så koselig:) er det ikke spennende å ikke vite kjønnet også? vi er usikkre på om vi skal vite det pga de er jo aldri helt sikkre.. men vi får se:)
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 11. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. april 2008 Jo det er litt spennende å ikke vite. Men hvis muligheten byr seg senere skal vi nok vite. Begge deler mottas jo med stor takk så det spiller ingen rolle. Kuredu: jo, det var meg med hematom. Var på UL i uke 13 og da så han ikke noe tror jeg, har nok gått tilbake av seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå