zethaline Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Hvorfor kan ikke vi gjøre som i USA ????? Disse sinnsyke menneskene blir ALDRI frisk,skulle hatt stempel i pannen skulle de.Synes de har godt av å bli tatt på fersken!!!!
Sharlis Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Jeg synes det burde være en norsk versjon av "Å fange en overgriper", UTEN sensur.
LinnisR83 Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 USJAMEI!!! Helt enig! Møkka folk! Blir dårlig av å se på det...iallefall han som tok med sønnen sin???????!!!!!!!!! SYKT SYKT!
zethaline Skrevet 10. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. april 2008 Jepp,det synes jeg også.Heller det enn at de blir tatt ETTERPÅ!!!!!! Forferdelig at barn og tenåringer skal bli utsatt for sånn jævelskap,som kommer til å prege dem resten av livet....
Sharlis Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 jaa..fyysj...og det verste er jo at så mange av de er lærere,barneleger osv.. Skulle minst tro at de tar den jobben for å kunne utnytte små.
;)Renate&Gabriel+lillesøster;) Skrevet 10. april 2008 #7 Skrevet 10. april 2008 Hadde noen rørt noen av barna mine når de blir eldre (eller nå for den saks skyld) Så hadde jeg f... meg drept dem... NO shit! sånt gjør man ikke mot barn, det er kvalmende og helt forferdelig å engang tenke på! Fysj:(
mosegrisen Skrevet 11. april 2008 #8 Skrevet 11. april 2008 Så ikke nok med at de skulle ha blitt misbrukt, de skulle også ha en kriminell mor dømt for overlagt drap?
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 11. april 2008 #9 Skrevet 11. april 2008 skulle ha vært dødsstraff eller totur som bare juling for sånt..
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 11. april 2008 #10 Skrevet 11. april 2008 ikke snakk om å være vanskelig heller da... tror de fleste ville ha brukt de ordene om man snakker om barna sine og overgrep. kan med hånden på hjertet si jeg ville drept jeg og, men det vil da ikke si at jeg hadde gjort det. synes egentlig de fortjener værre enn å bli drept jeg for min del.det er å slippe billig unna. men klart! er en krangleside, så du skal få for en bra litt giftig kommentar;)
Mamma mjaua Skrevet 11. april 2008 #11 Skrevet 11. april 2008 trortur hver dag i resten av deres liv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Topp 10. Skrevet 12. april 2008 #12 Skrevet 12. april 2008 Jeg tror de fleste foreldre kan si de ville drept den som gjorde noe slikt mot deres barn, og noen til og med gjort nettopp det... men det kan bli litt vanskelig når de ikke vet at det foregår!! Noen ganger er det kanskje bedre å leve med det som har skjedd og behandle det i stillhet, enn nettopp det å ha en mor eller far dømt for overlagt drap!! De skulle virkelig vært stemplet i pannen, slik at mor og far kunne beskytte sin datter i fra det de trodde skulle bli en trivelig helg hos besteforeldre... og som igjen ble til flere helger og flere helger... Rart dette... hvor lett det er å få et barn til å holde munn, til og med for mor og far er det en hemmlighet... også den dag i dag... Snedig hvordan tillit blir til redsel,frykt og hat og som igjen bekker over til den hårfine grensen til å bli sympati. Men måtte de alle brenne i helvete...
zethaline Skrevet 12. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 12. april 2008 Så fantastisk enig med deg;-) Synes vi har en rett til å vite hvem vi skal forsvare barna våre mot. Synes ikke synd i overgriperne etter endt soning,det var ingen som TVANG dem til å bli en overgriper,det var fritt valg.Derfor STORT stempel i pannen,ufjernbart;-))) Min lille på vei;)
LinnisR83 Skrevet 12. april 2008 #14 Skrevet 12. april 2008 SKULLE KUTTA AV DE PIKKEN OG FINGRA, OG BEDT DE SPISE DE MENS DE FIKK ET KOSTESKAFT I RÆVA,MED MASSE FLIS I!
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 12. april 2008 #16 Skrevet 12. april 2008 Uff,men du vet virkelig ikke hva du skal gjøre altså.... Vi hadde skikkelig mareritt situasjon her,når vi fant ut at min lillesøster og hennes venninde hadde blitt stoppet på vei til skolen neste hver dag av en bil hvor det var to menn som hadde stelt seg forran de og tissa mot dem.... Du aner ikke hvor sint jeg var og hvor sjokk skada og frustrert man blir altså,og for min mor ble det virkleig ille da det bare et par år siden jeg hadde blitt overfalt på vei hjem... Som mamma sier så er du kapabel igrunn tilå gjøre det meste i sinne da altså...Frustrasjonen blir så stor at du vet ikke hvor du skal gjøre av deg ikke sant,og disse mennene ble jo aldri tatt,og min søster var liksom 6/7 da...Hva skal du gjøre liksom....Overgriperen min ble tatt da,men ikke de som blottet seg for søstra mi...
Topp 10. Skrevet 12. april 2008 #17 Skrevet 12. april 2008 Ja, de skulle virkelig vært stemplet... det ville spart mange timer gråt, et hav av tårer, et verdensrom av vonde følelser og en mile lang lidelse!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå