Gårdsspire Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Er du lei av å være gravid nå og er så absolutt klar for fødselen? Da anbefaler jeg kanel!!! Store mengder kanel. Nå har både jeg og flere an venninnne mine testet det, og det funker. Samtlige har blitt sendt på sykehuset dagen etter og født barna våre. Jeg spise en hel boks med kanel på termin dagen min og tidlig neste morgen bar det i veien til føden. Men til alle dere med halsbrann så anbefalles det å drikke melk ved siden av eller spise iskrem. Lykke til!!
Stoltmai mamma:) Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Takk for godt råd, skal prøve det om noen uker
HelenFlores Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Seriøst!? Hvordan i helsike klarte du å spise en boks med kanel?? Det er jo pulver, tørt og fælt!!
Ville Vera Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 åå, prøvde det for noen dager siden. funka ikke :/
Rivjerntilkjeft Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 hæ? åssen i all verden klarte du å pakke i deg en boks med kanel??????? tørt og sterkt må det vel være...
undome Skrevet 11. april 2008 #6 Skrevet 11. april 2008 hehe hun venter nok til mange nok har prøvd det.. så kommer hun og sier hahah... forsinka aprilsnart:P hehe Er da vell umulig å spise kanel.. da det bare legger seg som et lag i munnen og en kan få prob med å svelge det ned...
Tante Bassa Skrevet 11. april 2008 #7 Skrevet 11. april 2008 Takk for tipset, men når min tid kommer tror jeg at jeg heller forsøker et annet kjerringråd ;-P Orker ikke tanken på en boks med kanel....
Gjest Skrevet 11. april 2008 #8 Skrevet 11. april 2008 Hvordan i alledager klarte du å konsumere en HEL boks med kanel. Åt du det sammen med MYE grøt eller hva? (Og jeg er glad i kanel, altså, men hjelpes...)
1 fjols i huset og ett på vei Skrevet 11. april 2008 #9 Skrevet 11. april 2008 Er jo bare til å blande ut i vann og svelge ned det for de som har lyst...
#Aurora har tre gutter# Skrevet 11. april 2008 #10 Skrevet 11. april 2008 skal prøve litt kanel her,men om det funker var noe annet...er jo så trøtt.Bare jeg ikke spyr av det.
*H* Skrevet 11. april 2008 #11 Skrevet 11. april 2008 æææææsj kanel er jo såå ekkelt... haha skal tvinge i meg litt grøt etterpå da med MASSE kanel... lol..
Kanutten:-) mamma til 2 Skrevet 11. april 2008 #12 Skrevet 11. april 2008 Noen fler m erfaringer om dette??:-) Skal jammen meg prøve dette etterpå jeg, så gå meg en lang tur...kanskje noe vil skje da..
#Aurora har tre gutter# Skrevet 11. april 2008 #13 Skrevet 11. april 2008 Da har jeg spist en og halv pakke kanel..gikk veldig greit.Drakk melk vedsiden av og tømte inn på kanle,Kjenner at det begynner og bli aktivt er.Skal prøve den sex stillingen senere i kveld og kanskje ut og sykle en tur..får en del kynnere av det jeg.Skal settes i gang den 22april.
hormonkula<.m nr 3 på vei Skrevet 11. april 2008 #14 Skrevet 11. april 2008 noe mer action etter kanel spisingen???? jeg vurderer å prøve men....blir litt kvalm bare på tanken:o
Gjest Skrevet 11. april 2008 #15 Skrevet 11. april 2008 Samtidig som du spiser 9 ananas, tar trappene og gjør husarbeid, fødepizza og....
hormonkula<.m nr 3 på vei Skrevet 11. april 2008 #16 Skrevet 11. april 2008 hehe..ja huff!! må nok bare vente ja
tea26 Skrevet 11. april 2008 #17 Skrevet 11. april 2008 Man kan få i seg veldig mye kanel hvis man blander det med vanilje-is:) jeg synes det smaker godt også jeg da hehe.Skulle ønske jeg kunne prøve dette også nå, men kom over til dere her på 3 trimester i dag så burde vente litt. Lykke til jenter!
propelle Skrevet 11. april 2008 #18 Skrevet 11. april 2008 En boks med kanel???!!!!!!!!!!!!! Jeg bøyer meg i støvet! ;>
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå