Gå til innhold

til alle som er lei!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du lei av å være gravid nå og er så absolutt klar for fødselen?

 

Da anbefaler jeg kanel!!!

Store mengder kanel.

 

Nå har både jeg og flere an venninnne mine testet det, og det funker.

Samtlige har blitt sendt på sykehuset dagen etter og født barna våre.

 

Jeg spise en hel boks med kanel på termin dagen min og tidlig neste morgen bar det i veien til føden.

Men til alle dere med halsbrann så anbefalles det å drikke melk ved siden av eller spise iskrem.

 

Lykke til!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for godt råd, skal prøve det om noen uker :)

Skrevet

Seriøst!? Hvordan i helsike klarte du å spise en boks med kanel?? Det er jo pulver, tørt og fælt!!

Skrevet

åå, prøvde det for noen dager siden. funka ikke :/

Skrevet

hæ? åssen i all verden klarte du å pakke i deg en boks med kanel??????? tørt og sterkt må det vel være...

Skrevet

hehe hun venter nok til mange nok har prøvd det.. så kommer hun og sier hahah... forsinka aprilsnart:P hehe

Er da vell umulig å spise kanel.. da det bare legger seg som et lag i munnen og en kan få prob med å svelge det ned...

 

Skrevet

Takk for tipset, men når min tid kommer tror jeg at jeg heller forsøker et annet kjerringråd ;-P Orker ikke tanken på en boks med kanel....

Skrevet

Hvordan i alledager klarte du å konsumere en HEL boks med kanel. Åt du det sammen med MYE grøt eller hva? (Og jeg er glad i kanel, altså, men hjelpes...)

Skrevet

Er jo bare til å blande ut i vann og svelge ned det for de som har lyst...

Skrevet

skal prøve litt kanel her,men om det funker var noe annet...er jo så trøtt.Bare jeg ikke spyr av det.

Skrevet

æææææsj kanel er jo såå ekkelt... haha skal tvinge i meg litt grøt etterpå da med MASSE kanel... lol..

Skrevet

Noen fler m erfaringer om dette??:-)

 

Skal jammen meg prøve dette etterpå jeg, så gå meg en lang tur...kanskje noe vil skje da..

Skrevet

Da har jeg spist en og halv pakke kanel..gikk veldig greit.Drakk melk vedsiden av og tømte inn på kanle,Kjenner at det begynner og bli aktivt er.Skal prøve den sex stillingen senere i kveld og kanskje ut og sykle en tur..får en del kynnere av det jeg.Skal settes i gang den 22april.

Skrevet

noe mer action etter kanel spisingen????

jeg vurderer å prøve men....blir litt kvalm bare på tanken:o

Skrevet

Samtidig som du spiser 9 ananas, tar trappene og gjør husarbeid, fødepizza og....

Skrevet

hehe..ja huff!!

må nok bare vente ja

 

Skrevet

Man kan få i seg veldig mye kanel hvis man blander det med vanilje-is:)

jeg synes det smaker godt også jeg da hehe.Skulle ønske jeg kunne prøve dette også nå, men kom over til dere her på 3 trimester i dag så burde vente litt.

Lykke til jenter!

Skrevet

En boks med kanel???!!!!!!!!!!!!! Jeg bøyer meg i støvet! ;>

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...