Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Mulig jeg er litt sær, men jeg synes det er ekkelt å la babyen leke med mobilen med tanke på alle bakteriene som finnes på mobilen. Min samboer lar mini leke med mobilen og det liker jeg ikke. Undersøkelser som er gjort viser at det finnes flere bakterier på en mobiltelefon enn på toalettsetet eller under skosålen. Ville ikke latt babyen slikke på noen av disse overflatene. Hva synes/gjør dere?
Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Jeg gjorde det, de må få i seg litt bakterier også Men ville ikke gjort det igjen, han har siklet istykker en, slengt en i vasken hvor jeg hadde fylt opp med vaskevann, og en ble litt "rar" etterpå, vet ikke hva han gjorde med den (de to siste var gamle reservetelefoner da). Dessuten har han flere ganger slått nødnummeret, har bare hørt at det ringer og kastet meg over tlf for å få forhindret det. Du kan nemlig slå nødnr selv om det er tastelås eller uten sim-kort. Så her er det slutt på mobilmorro'a.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 mi gjør det. men ikke uten tutten. for hun får ikke stappe den i munnen.
Gjest Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Ja, hun får leke med den, men hun får ikke ta den i munnen.
lille_Harepus Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 Pleier å filme lillegutt med mobilen og vise ham det etterpå. Han blir helt gal, syntes det er så gøy hva kan man si, små barn, små gleder.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Gutten min blir helt "vill" når han ser mobiltelefonen min. Skal umiddelbart ta tak i den for å ha den i munnen. Jeg prøver å styre han unna. Ikke alltid lett når han er så iherdig. Altså; jeg vil ikke at han skal ha den i munnen pga masse bakterier.
lilleklompen *ganske klar* ;) Skrevet 11. april 2008 #8 Skrevet 11. april 2008 enig med deg jeg HI, synes det er unødvendig. han har da myye annet han kan leke med men han er veldig interessert da, når han ser de. spesielt min,som er så rosa og fin,hehe vi prøver å begrense mobilbruken rundt han, de er f.ex kastet ut av soverommet og andre vekkerklokker er tatt i bruk..
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #9 Skrevet 11. april 2008 Det er jo ikke bare bakterier som kan være problemet. Det er jo ikke noen vits i å ha tlf mest mulig rundt de små når det kan være skadelige stråler fra den også.. Jeg syns det koster lite å hvertfall prøve å holde den unna hodet deres når de er så små. Kall meg rar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå