Gå til innhold

"jakten på ein overgriper"


Anbefalte innlegg

Skrevet

må berre få ut litt sinne! herregud at da går an å vær så sjuke så dei folko der!! ser på da no å da va nettopp ein så tok me seg guten sin på 5-6 år når han sku møta ei 14 år jenta!! fy faen seie berre eg, rett før eg spyr!! stakkar gut! nej for ein verden me leve i............

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, er det ikke helt sinnsykt!!? Huff, håper barnevernet ter seg av den stakkars gutten:-S

Skrevet

Uff, jeg er på grensen til overbeskyttende mot mine barn allerede, og dette hjelper ikke på problemet akkurat..

Og ja, stakkars den lille gutten. Vedder på at den ekle faren hans hadde "planer" for ham også..

Skrevet

jeg ble også helt sjokkert. har tenkt på det flere gagner i dag. Håper moren hans er normal og at han aldri får være sammen med sønnen alene igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...