Jente2011 Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 må berre få ut litt sinne! herregud at da går an å vær så sjuke så dei folko der!! ser på da no å da va nettopp ein så tok me seg guten sin på 5-6 år når han sku møta ei 14 år jenta!! fy faen seie berre eg, rett før eg spyr!! stakkar gut! nej for ein verden me leve i............
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Ja, er det ikke helt sinnsykt!!? Huff, håper barnevernet ter seg av den stakkars gutten:-S
Monique72 Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Uff, jeg er på grensen til overbeskyttende mot mine barn allerede, og dette hjelper ikke på problemet akkurat.. Og ja, stakkars den lille gutten. Vedder på at den ekle faren hans hadde "planer" for ham også..
Gjest Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 jeg ble også helt sjokkert. har tenkt på det flere gagner i dag. Håper moren hans er normal og at han aldri får være sammen med sønnen alene igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå