Karomamma Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Åssen er livet? Jeg sitter her og venter på at kaninen skal bli ferdig i trommelen.... Store og lilleKaro skal jo på jentetur i morra Ellers er det kanskje på tide med en sånn vinlunsj en lørdag? Hvis ikke det blir noe av familietreff på Ekeberg altså.... Jeg tenker i grunnen mest på meg selv, jeg. He he he....
♥Snulder Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Hei hei! Jeg har bodd i malespannet de to siste dagene. Bokstavelig.... hele luggen min er nå rosa og brunsvart;=) 8 spisestuestoler er blitt brunsvarte, og en tripptrapp stol har endret farge til joooosa! Stemmer for vinlunsj jeg!!! DET hadde jeg hatt godt av det!! Koselig med jentetur da!! Godt at kaninen blir fluffet opp til turen;=)
Karomamma Skrevet 10. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2008 Jøss, så flink du er da, det blir sikkert kjempefint! Jeg har så lyst på litt forandring hjemme, men har ikke idéer... En vinlunsj tror jeg blir bra, jeg kan sette i gang organiseringen når vi kommer tilbake Natta!! Der kom mannen hjem fra darts også
♥Snulder Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 God tur i morgen! Det blir stas vet du:=) Hils gubbesaken;=)
Reveenka Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 Hmm - vinlunsj? Var det noen som nevnte navnet mitt, tro...?
♥Snulder Skrevet 12. april 2008 #7 Skrevet 12. april 2008 Reveenka og Attpåklatten!! Reveenka og Attpåklatten!! Reveenka og Attpåklatten!! Reveenka og Attpåklatten!! Reveenka og Attpåklatten!! Reveenka og Attpåklatten!! Reveenka og Attpåklatten!! Reveenka og Attpåklatten!! Reveenka og Attpåklatten!! Reveenka og Attpåklatten!! ......tror jammen dere er nevnt jeg gitt;=)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 12. april 2008 #8 Skrevet 12. april 2008 Men jeg skal ikke få være med nei...... Bare fordi jeg synger sånne fine sanger etter to glass vin:o(( Hvis jeg looooover og ikke synge da?????
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. april 2008 #9 Skrevet 12. april 2008 My boobs, my boobs, my boobs are ok!!!! Sånn, da telte vi deg også msb:-) Og du mååå love å synge den fine sangen for oss da!!
♥Snulder Skrevet 12. april 2008 #10 Skrevet 12. april 2008 Hehehe... trenger ikke nevne deg vettu MSB... du er jo underholdningen! Og er en selvfølgelighet;=)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 12. april 2008 #11 Skrevet 12. april 2008 Og jeg som lovte og ikke synge:o)) Ja, ja......får lære meg noen trylle-triks da vel....
dritgrei hei hei! Skrevet 12. april 2008 #12 Skrevet 12. april 2008 eller rokkeringtirks..... de funker sikkert de også....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 12. april 2008 #13 Skrevet 12. april 2008 Jepp, kanskje jeg skal bli som har Vegard på Norske talenter??? Sånn ca. 7-10 rockringer bør holde...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå