Gå til innhold

Hvordan kan man finne ut sivilstatusen til folk?


mammatiltosøtesmå

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

send de en spørreundersøkelse om ett eller ranet. også må de fylle ut sivilstatus som ett av punktene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går nok ikke. Jeg kan jo evt spørre noen felles kjente, men vil helst ikke avsløre hvor nysgjerrig jeg er:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå på besøk og se om de har bryllupsbilder. ;-)

 

Hadde ikke hjulpet om det var meg du skulle sjekke da, for vi har ingen bryllupsbilder oppe noe sted. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Spørre dem.

-Se etter giftering.

-Spørre noen andre.

-Søke dem opp på telefonkatalogen, og dersom et fasttelefonnummer kommer opp, søke opp nummeret og se om du får opp potensielle partnere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

apropo "hva er det pila ikke veit liksom" så hadde jeg besøk av en dibber her om dagen som sa dette:

"jeg forstår ikke hva pila gjor på dib jeg. hun er jo alt for smart til og få noe ut av det"

det er komplimang det! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk _har_ lov til å bo sammen _og_ ha felles telefonnr. uten å være gift i våre dager vet du... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ring folkeregisteret der de bor!

Jeg gjorde det, med påskudd av at flere hadde tenkt å gå sammen om gave og overraske det evnt. nygifte.

Da fikk jeg det opplyst at de var gift. Om de hadde lov til det vet jeg ikke, men jeg fikk da vite det jeg skulle ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... leker slumsøster... den var bra :-)

 

KaMa og Sug lut er to meget gode grunner for og være her.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javisst, men sannsynligheten er stor for at hun vil vite hvorvidt hun kan legge an på fyren eller ikke. Hva vet jeg. Det gir uansett en grei indikasjon.

 

Selvsagt kan man snoke i folkeregisteret eller få andre til å gjøre det, men det er nå en gang ulovlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for tips!

 

Noen som vet om det kommer frem på skattelistene når de blir lagt frem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da trenger hun jo ikke finne ut sivilstatusen, men bare finne ut hvor han bor og sjekke om det bor flere der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Var vel mye det telefonkatalogmetoden er god for.

 

Sikker sivilstatus finner man nok helst ved å spørre, eller ved å ulovlig sjekke folkeregisteret. Selv gifteringer kan lyve, liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...