1 høne i haneflokken-født Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 hoster no helt ekstremt, det sitter langt nedi brystkassa og har nå vært der et par uker og ser ikke ut til å bli bedre, har hosta til han har kasta opp flere ganger og når han er ute på trampolinen eller på turn så må han ta hvilepause og hoster ekstremt han er også tett i nesa, men ingen feber, sur og mere grinete enn før skal til legen for andre ting med han på tirsdag, skal jeg vente til da eller ville du tatt ham til legen før helga?? takker for svar
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Jeg ville ringt fastlegen i morgen og hørt hva han mener. Kanskje han vil ha ham inn til sjekk..
A4 Husmor.... Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 For meg høres det ut som om han har bronkitt. Hadde det selv før påske uten at jeg hadde feber. Ta ham med til legen i morgen så han evnt. får startet på pencillin snarest mulig. http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=321032
1 høne i haneflokken-født Skrevet 10. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. april 2008 kan så små ha bronkitt??
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 kan være astma og allergi og...men ja barn kan få bronkitt:..
A4 Husmor.... Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Ja det kan de. Tror denne linken er bedre for deg: http://www.pasienthandboka.no/default.asp?mode=document&documentid=13571
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå