Gå til innhold

Gutten min på 5...........................


1 høne i haneflokken-født

Anbefalte innlegg

Skrevet

hoster no helt ekstremt, det sitter langt nedi brystkassa og har nå vært der et par uker og ser ikke ut til å bli bedre, har hosta til han har kasta opp flere ganger

 

og når han er ute på trampolinen eller på turn så må han ta hvilepause og hoster ekstremt

 

han er også tett i nesa, men ingen feber, sur og mere grinete enn før

 

skal til legen for andre ting med han på tirsdag, skal jeg vente til da eller ville du tatt ham til legen før helga??

 

takker for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ringt fastlegen i morgen og hørt hva han mener. Kanskje han vil ha ham inn til sjekk..

Skrevet

kan så små ha bronkitt??

Skrevet

kan være astma og allergi og...men ja barn kan få bronkitt:..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...