Gå til innhold

Jippi!! Barnehageplass til oss også :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har fått barnehageplass i en familiebarnehage i gaten ved siden av oss her. Bare noen få minutter å gå :-) Utrolig flaks vil jeg si!!

Vi fikk beskjed fra kommunen at hos dem var det lite håp dette året, så vi hadde forberedt oss på at her måtte det dagmamma til.

 

Men i går, uten at vi hadde kontaktet noen som helst eller hadde begynt noe seriøs "smisking" med private barnehager ,så ringer det en hyggelig dame fra en familiebarnehage og lurer på om vi ønsker en plass hos dem. Hun hadde fått liste fra kommunen og hadde valgt ut oss!! :-):-)

Så i dag var vi på besøk der alle tre. Der var tre barn i alderen 1-2 år (blir da fire med Tobias) Tobias var litt skeptisk til å begynne med, men fant seg fint tilrette etter en stund og krabbet og hoiet rundt omkring der. Han var nok litt tøff i dag siden både mamma og pappa var med...

Hun som eier den er førskolelærer og hadde lang pedagogisk erfaring. Alt virket ryddig og bra. Tobias kunne begynne i morgen dersom vi ønsket det. Siden jeg jobber 50% og pappan har fedreperm som tidskonto og jobber 50% så skal vi ha en lang og rolig tilvenningsperiode. Så får vi bare håpe førsteinntrykket stemmer og at vi blir fornøyde både store og små :-):-)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer og så flott. Både beliggenhet og tilvenning kommer jo til å bli super flott for dere. Tobias kommer nok til å bli en racer i barnehagen kan jeg tenke meg. Vi gleder oss til å høre hvordan det går.

Skrevet

Gratulerer så mye med bhg plass! og så så grei beliggenhet da, rett ved der dere bor :-) Det ordner seg alltid for snille jenter :-)

 

Høres ut som en kjempefin liten barnehage også, tenker Tobias kommer til å storkose seg der. Og så får han jo også som du sier lang og rolig tilvenning også :-)

 

Klem

Skrevet

Gratulerer så mye, dette høres jo utrolig bra ut! Det er lov å være heldig, og det høres ut som dere har vært akkurat det :-) Tipper tilvenningen går som en drøm, rolig tilvenning er jo ofte det beste. Vi gleder oss til oppdatering.

 

Forresten, hvor heldige er vi? Èn etter èn får vi alle plass i bhg, det er ikke dårlig :-) Dette må feires. La meg si...hmmmm...tja i morgen? ;-)

Skrevet

Så flott. Gratulerer.

Skrevet

Å! Gratulerer så mye! Det er jo så deilig at det ordner seg, og ikke minst at dere har fått så nærme! Heldige dere, for det høres jo supert ut med flere barn i samme alder! Kan tenke meg Tobias gleder seg...

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...