Gå til innhold

Tuva eller Thea?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en jente fra før som heter Hedda og tror vi venter en jente til. Vi blir ikke helt enige om navnet, så hva synes dere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tuva

Skrevet

Liker begge, men foretrekker Tuva. Mer norsk..

Skrevet

Datteren min heter Thuva Emilie, så selvsagt synes jeg Tuva er det fineste :o)

Jeg har også fått mye skryt for at hun heter Thuva og det er moro :)

Skrevet

Jeg synes at begge navnene er fine, men tror kanksje at Thea er mer oppbrukt. Kjenner tilsammen 10 Thear som er født innenfor 1 år, fra ifjor, men kjenner 2 som heter Tuva innenfor tre år:-)

Men veldig fine navn begge to:-)

Kjenner forresten to søstre på 3 og 1 år som heter Hedda og Tuva:-)

Skrevet

Tuva:o)

Måtte le litt da jeg så hun ene oppi tråden her har ei som heter Tuva Emilie, akkurat det samme vi har tenkt... det står da imellom det og et annet jentenavn... håper vi få to jenter, så vi kan bruke begge :oD

Skrevet

Thea helt klart!

Mn det er fordi da jeg var liten hadde vi en hund som het Tuva. Så Tuva vil hos meg foraltid bli et hundenavn..

Skrevet

Min datter heter Thea Marie, så jeg liker det best. Her vi bor er det mange som heter tuva og det kommer nok an på hvor i landet man bor..

lykke til i navnedebatten deres;)

Skrevet

flere som vil si hva de synes.....

Skrevet

Synes begge var fint. Thea er nok finest synes jeg, men veldig mye brukt nå da. Tuva passet kanskje best sammen med Hedda...

Skrevet

Tuva, hadde jeg valgt hvis jeg fikk mitt førstevalg inne jentenavn. Thea er også fint , men litt for vanlig, føler jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...